Pandemia a venit cu câteva avantaje, care joacă un rol important în dezvoltarea personală și profesională a românilor. Se pare că distanțarea fizică și petrecerea majorității timpului în casă au condus la un apetit mult mai dezvoltat pentru educație. Românii au plătit bani frumoși pentru cursurile online. Ce ne spun oamenii din domeniu.
Românii au investit miliarde în educație. Dorința de dezvoltare personală sau profesională i-a determinat pe cetățeni să se orienteze către educație. Setea de învățare și experimentare în alte domenii i-a făcut să scoată din buzunar sume frumoase de bani. Cursuri de marketing, de gătit sau de cântat, au fost printre cele mai căutate.
1. Pandemia a crescut apetitul pentru educație
Cea mai grea perioadă pe care românii au resimțit-o a fost în perioada pandemiei. Accesul în spațiile publice fiind limitat, foarte multe persoane au ales să folosească pozitiv tot acest timp pe care l-au petrecut în casă. Tot mai mulți români s-au înscris la cursuri de design, marketing, dezvoltare personală sau croitorie și și-au extins aria de cunoaștere.
2. Aproape 2 miliarde de dolari au fost cheltuiți pe cursurile online
Cursurile online au reprezentat cel mai bun mod de a investi în educație, în perioada pandemii. Aproape 2 miliarde de dolari au plătit românii pentru investirea în educație.
„În 2019 am avut 700 și ceva de mii de euro vânzări, în 2020 am avut 2,5 milioane de euro vânzări.”, a spus Lorando Soarez Szasz, potrivit stirileprotv.ro
3. Specialiștii anunță să fie atenți la cursurile la care se înscriu. Se pare că nu pe toate platformele există conținut creat de profesioniști
„Am avut multe de învățat despre cum să îmi cunosc mai bine oamenii, despre cum să alcătuiesc echipe care să își dorească să crească în plan profesional. Am putut să ne raportăm mai bine la dorințele clienților noștri.„, a spus Dan Oltean, manager, pentru sursa de mai sus
Potrivit unui studiu realizat de o platformă de plăți online, românii au cheltuit în doi ani 1,8 miliarde de dolari pentru îmbogățirea cunoștințelor.
„Lugojul de exemplu. Au 170 de oameni. 80% au intrat în primele 3 luni și au 3 mii de înregistrări. Adică oamenii ăia au stat pe cursurile astea on-line ca atunci cand îi dai unui om hămesit să mănânce.”, a spus Adrian Călin, reprezentant al uneia dintre platformele de învățământ, potrivit sursei amintite mai sus