Oana Zăvoranu și-a obișnuit fanii ca în fiecare zi de miercuri să posteze câte un nou episod al emisiunii sale, pe canalul ei oficial de YouTube. Mai mult de atât, frumoasa vedetă le-a făcut și o promisiune celor care o urmăresc și anume că în momentul în care de vor aduna 100.000 de subscriberi, va face două ediții pe săptămână. Își dorește ca internauții să afle tot mai multe lucruri de la ea și este capabilă să posteze mai mult conținut doar de dragul lor.

„Influencereala a trecut la alt nivel”

În ultima ediție, actrița a luat-o în vizor pe nimeni alta decât Andreea Raicu, vedeta care zilele trecute s-a pozat goală și a postat imaginea pe rețelele sociale. Soția lui Alex Ashraf este de părere că vedeta nu vrea altceva decât să pară o victimă în fața celor de acasă și le-a povestit că, de fapt, ea nu a fost abandonată de părinții așa cum susține în presă și pe social media. Zăvo a spus, în mod ironic, că mama ei mergea la locul de muncă să îi ofere ce avea nevoie, iar ea credea că a părăsit-o.

Actrița de la Antena 1 a introdus o nouă categorie în discuțille sale pe lângă cei care se hrănesc de pe rețele sociale și anume “guru-mocangeli”, unde se situează și Andreea Raicu. Din punctul său de vedere, ea încearcă să își vândă traumele și suferințele la pachet cu multă, multă vrajeală și îi iese de minune, iar oamenii empatizează cu ea, deși lucrurile în cazul ei nu sunt ceea ce par.

„Influencereala a trecut la alt nivel. De la “panourile publicitare” pe care le-ați văzut până acum, trecem la categoria “guru-mocangeli”, unde cap de listă sunt Andreea Raicu și Daiana Anghel. Raicu își vinde suferințele și traumele la pachet cu vrăjeli despre mindfulness și lecții de psihologie pentru voi, iar Daiana Anghel prostește lumea cu priceperea ei în ale dermatologiei și cosmeticii. Oana Zăvoranu a pus tunurile pe ele și vă explică ce dă cu virgulă la aceste “guru” ale online-ului! Listen up și băgați la cap! Now! Pe Youtube!”, a scris Oana Zăvoranu, pe Instagram.