Compania aeriană Blue Air a decis suspendarea zborurilor regulate pe perioada stării de urgență. Aceștia au oferit un răgaz tuturor românilor, săptămâna aceasta fiind destinată zborurilor „Te aducem acasă”, urmând ca de pe 21 martie ele să fie suspendate.

Într-un comunicat postat de companie se anunță programul „Te aducem acasă” în perioada 17-20 martie, valabil pentru toți cei care au fost „surprinşi departe de casă de instalarea situaţiei de urgenţă”, urmând ca de la 21 martie, toate zborurile regulate să fie suspendate.

„Misiunea prioritară a Blue Air în aceste momente este aceea de a ajuta repatrierea cetăţenilor şi a rezidenţilor români surprinşi departe de casă de instalarea situaţiei de urgenţă. Astfel, în intervalul 17 – 20 martie, Blue Air va continua să opereze un program ajustat la nivelul cererii din această perioadă, conţinând un număr limitat de zboruri, al cărui obiectiv esenţial este de a aduce pasagerii români acasă”, se menţionează în comunicat.

Programul „Te aducem acasă”

Potrivit comunicatului, acest program este valabil pentru aeroporturile care nu fac obiectul restricţiilor de călătorie impuse de autorităţile locale şi unde a fost înregistrat un număr important de solicitări ale românilor care îşi doresc să revină în ţară. Cei care își doresc să se întoarcă acasă și vor informații cu privire la acest program se pot informa accesând secţiunea specială de pe site-ul Blue Air, utilizând numărul de telefon, adresa de e-mail şi formularul dedicat.

„Suspendarea zborurilor regulate reprezintă pentru, noi, la Blue Air, o premieră tristă şi o decizie dificilă din punct de vedere uman, economic şi operaţional, însă susţinem pe deplin măsurile luate de Guvernul României şi suntem conştienţi de necesitatea acestora pentru a gestiona eficient lupta în contextul pandemiei. Prioritatea noastră este siguranţa pasagerilor noştri, preocupându-ne totodată de confortul lor emoţional. De aceea, facem toate eforturile pentru a-i aduce acasă pe cetăţenii rămaşi departe de ţară şi de familiile lor, şi întreaga echipă Blue Air este mobilizată pentru a păstra un dialog permanent cu pasagerii noştri ale căror planuri de călătorie sunt afectate în această perioadă. Ne bazăm pe înţelegerea şi înţelepciunea comunităţii Blue Air, pasageri şi echipă deopotrivă, şi credem că optimismul şi responsabilitatea sunt principalele noastre arme şi reprezintă primii paşi către revenirea la normalitate.”, a declarat Oana Petrescu, CEO Blue Air.

Compania aeriană a anunțat că pasagerii care au zboruri rezervate cu data de călătoriei până pe 31 mai 2020 beneficiază de rebooking gratuit pentru reprogramarea călătoriei. Pentru călătorie după 1 iunie, se vor oferi vouchere cu suma biletului. Acestea vor putea fi folosite pentru o călătorie viitoare.