Călătoria cu avionul poate să fie frustrantă sau imprevizibilă
Indiferent dacă zburați în clasa întâi sau în clasa economică, trecerea căruciorului cu băuturi este ocazia perfectă de a vă bucura de o libație plăcută și relaxantă în timp ce la kilometri deasupra distrasurilor de zi cu zi de la sol. Dar, potrivit însoțitorilor de bord, există o greșeală pe care nu ar trebui să o faci niciodată când comanzi o băutură într-un avion.
1.Angajații companiilor aeriene au negociat recent schimbări în ceea ce privește condițiile lor de muncă
După mai bine de doi ani de viață sub pandemia de COVID-19, este un eufemism să spunem că valuri de schimbări au lovit industria aeriană. Multe dintre ele implică înăsprirea și slăbirea anumitor protocoale de sănătate la bord. Inclusiv atunci când însoțitorii de bord au pledat pentru servicii reduse de băuturi și masă. Pentru a reduce timpul de interacțiune cu pasagerii în timpul creșterii Omicron.
Și pe lângă problemele legate de siguranță, altele sunt rezultatul schimbărilor aduse de sindicatele angajaților companiilor aeriene. Care pledează pentru condiții mai bune de muncă. În prezent, piloții Alaska Airlines votează dacă să facă grevă sau nu. Pe măsură ce negocierile continuă și întârzierile și anulările zborurilor se profilează.
Și recent, o notă a companiei obținută de CNBC a anunțat că Delta Air Lines va începe să plătească însoțitorii de bord în timpul orelor de îmbarcare. Schimbând o politică de lungă durată de a porni ceasul de plată numai după ce ușile cabinei au fost închise.
2.Există o greșeală pe care ar trebui să o evitați când comandați o băutură într-un avion
Chiar dacă condițiile de lucru continuă să se schimbe pentru echipajele de cabină și cabina de pilotaj. Există încă reguli specifice despre lucrul pe cer, care nu sunt tocmai cunoscute. O diferență notabilă este obiceiul de a da bacșiș unui barman după ce i s-a servit o băutură. Sau cafea sau o băutură răcoritoare în timp ce se află la sol.
Dar nu se extinde aceeași curtoazie însoțitorilor de bord care vă toarnă băuturile în timpul zborului. Cu toate acestea, deși oferirea de câțiva dolari pentru a arăta aprecierea ar putea părea inofensivă. Nu trebuie să presupuneți niciodată că echipajul de cabină are voie să accepte bacșișuri în numerar.
Din păcate, la unele companii aeriene, actul le poate pune chiar în probleme cu angajatorul lor. Dacă o fac. Potrivit Bloomberg, anumiți transportatori, cum ar fi Spirit și Allegiant, au mers chiar atât de departe încât au eliminat o opțiune de bacșiș. Pe sistemele lor de plată pe tablete utilizate pentru achizițiile în timpul zborului. Iar Allegiant a mers chiar atât de departe încât a interzis complet bacșișul la zborurile lor, cu politica oficială.
3.Unele companii aeriene fac mai ușor să dai bacșiș însoțitorilor de bord, în timp ce altele rămân ambigue
În mod confuz, ceea ce este acceptabil în ceea ce privește basculul la mijlocul zborului se poate schimba de la o companie aeriană la alta. De exemplu, la Southwest Airlines, echipajul de cabină refuză inițial orice bacșiș în numerar. Dar are voie să le accepte cu bunăvoință dacă pasagerul insistă să le transmită.
Pe de altă parte, anumite companii aeriene, inclusiv Frontier, au adăugat recent opțiuni de gratuități. La tabletele de plată atunci când clienții cumpără băuturi în timpul zborului.
În ciuda politicilor confuze sau conflictuale, veteranii din industrie spun că este vorba în principal despre companiile aeriene care nu doresc să pară ca și cum ar fi sfaturi încurajatoare. Chiar dacă politicile din epoca pandemiei sunt ridicate.
4.De asemenea, vă puteți arăta aprecierea pentru serviciul bun în alte moduri importante
Chiar dacă ți-ai uitat banii, există și alte modalități prin care îți poți arăta aprecierea, care uneori pot merge și mai departe.
De exemplu, unele companii aeriene, cum ar fi Southwest și American. Acestea, oferă călătorilor frecventi posibilitatea de a recunoaște un serviciu exemplar. Cu programe speciale care le câștigă carduri cadou, marfă și multe altele, relatează Travel + Leisure. Dar, în majoritatea cazurilor, pur și simplu contactați operatorul pentru a lăuda serviciul bun poate fi un gest important.