Reclamă

Povestea Vulpiței din Vaslui s-a transformat într-o adevărată telenovelă, astfel că nu este de mirare faptul că Acces Direct a fost lider de audiență timp de trei săptămâni, după cum chiar Mirela Vaida a ținut să informeze pe toată lumea. Mai mult, moderatoarea de la Antena 1 a postat și un mesaj pe contul ei de Facebook în care mărturisește că scopul fiecărei emisiuni este acela de a ține publicul în fața televizorului. Deci…cere și ți se va da!

Vulpița a devenit o adevărată vedetă de când a apărut la emisiunea Acces Direct. Ceea ce la început se anunța a fi o simplă poveste de viață a unei tinere care susținea că a fost violată de 3 bărbați s-a transformat rapid într-un serial fără sfârșit, cu un scenariu bine gândit de echipa emisiunii Acces Direct. În momentul în care toată lumea și-a dat seama că Antena 1 profită din plin de naivitatea celor doi soți din Vaslui, în mediul online au apărut diverse critici cu privire la modul în care a început să se desfășoare emisiunea care se laudă că este lider de audiență de atâta timp.

Ei bine, realitatea este alta. Vulpița primește o sumă de bani frumușică pentru aparițiile sale de la Antena 1, dar, comparativ cu audiența pe care o face postul de televiziune, este o nimica toată! ami exact, s-a spus că Veronica Stegaru este plătită cu 100 de euro pe zi pentru a apărea la Acces Direct, dar primește, de asemenea, și cazare, căci traiul nu este deloc simplu în Capitală.

Fiind o persoană simplă, de la țară, Veronica Stegaru se mulțumește pe deplin cu remunerația și se simte extrem de fericită cu faptul că a devenit ceea ce și-a dorit mereu: vedetă pe micul ecran!


Reclamă

Share.

Pasionata de jurnalism cu o experienta de peste 20 de ani. A lucrat la publicatii precum capital.ro, evenimentul zilei cat si digi24.ro

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro