Nu mai este un secret pentru nimeni faptul că TikTok este una dintre cele mai maleabile platforme. Aplicația a dat lovitura în pandemie, iar de atunci, aproape că nu este persoană care să nu își fi făcut cont. Trendul a migrat imediat pe TikTok, iar mai nou, aici găsim atât marile branduri, cât și afaceriști.
În ultima vreme, pe TikTok găsești ce vrei și ce nu vrei. Afaceriștii s-au mobilizat și ei destul de repede și, după ce au văzut că lumea a migrat pe TikTok, s-au mutat și ei tot aici. Din acest motiv, vedem din ce în ce mai des magazine mici și boutique-uri care își promovează marfa în online.
În rândul patronilor de mici magazine este la modă să facă live-uri din locația cu pricina și să prezinte la cerere, anumite detalii, dar și certificate de garanție ale produselor pe care le comercializează. Aproape că nu este seară în care să nu fie făcute live-uri din magazine cu haine.
@mimimoda7 #fypシ #hainefrumoase #comenzionline #comenzi #haineunisex #cumparaturi #tiktokromania #fy #5pasidebine #vanzarionline #hainedefirma #fyp #hainenoi #misiuneatiktok #vanzaretiktok #shein ♬ son original – DORIAN AFRO OFFICIEL 🇨🇲🇷🇴
TikTok-ul, salvarea comercianților
Toți comercianții bagă mâna în foc pentru calitatea lor, oferă detalii cerute de clienți și garantează că produsele ajung în siguranță la adresa specificată ulterior. Comercianții nu se plâng deloc, ba chiar spun că asta atrage clienții ca un magnet. În fiecare seară, cel puțin 700-800 de persoane se uită live la astfel de filmulețe.
Este și exemplul familiei Cheluțu din Craiova pentru care live-urile pe TikTok reprezintă o gură de aer proaspăt. Cei doi soți știu când să intre online pentru a prinde cât mai multă lume disponibilă și susțin că vânzările lor s-au îmbunătățit considerabil în ultima vreme.
Familia Cheluțu se ocupă cu vânzarea de blănuri, dar ocazional comercializează și bijuerii pentru care oferă mereu certificate de autenticitate, dar și certificate de garanție. Afacerea merge ca pe roate și recunosc că cei mai mulți clienți îi au din mediul online.