Nicole Cherry va fi mereu copilul minune al muzicii românești.

Cireșica a cucerit publicul cu piesa ”Memories” și a crescut pe scenă în fața fanilor. Acum, artista va deveni mămică și se concentrează doar pe micuța Anastasia. Au fost multe voci care au pus-o la zid pentru că a rămas însărcinată la o vârstă fragedă, dar Nicole a avut pentru toate un răspuns.

Nicole Cherry este țigancă și se mândrește cu asta

Nicole Cherry este una dintre artistele care nu se feresc să spună lucrurilor pe nume și să își asume anumite declarații. Artista a redeschis subiectul legat de etnia ei și a spus tot ce a deranjat-o de-a lungul timpului. Contrar așteptărilor, fanii nu au fost deloc alături de Nicole Cherry și au pus-o la zid pentru că are origini țigănești. Nicole Cherry a recunoscut cu lacrimi în ochi că au exista multe momente în care s-a simțit discriminată, iar asta a durut-o.

”M-am simțit discriminată înainte ca oamenii să știe că sunt țigancă. În momentul în care am devenit cunoscută, oamenii nu știau că eu sunt româncă. Am avut parte de un val de comentarii extrem de frumoase, de cât de bine cânt în engleză, ce bine sună accentul meu jamaican. În momentul în care au aflat că sunt româncă, a început hate-ul. Că nu mai am accentul potrivit, că ma screm când cânt. Cred că e o chestie specifică a românilor.”

Cum a aflat lumea că Cireșica este țigancă?

Nicole Cherry a preferat ca oamenii să afle totul de la ea și nu din alte părți. Cel care a scăpat porumbelul a fost chiar tatăl acesteia. Domnul Ghinea a fost contact de presă și nu s-a ferit nicio secundă să spună lucrurilor pe nume. Din contră, a tratat totul cu umor, iar Nicole Cherry își amintește cu drag de asta.

”Când au aflat că sunt țigancă au fost așa, câțiva rătăciți pe care nici nu i-am băgat în seamă. Când s-a aflat că sunt țigancă, deja nu mai era o simplă întrebare, devenise un pic obraznic subiectul. Tata a simțit acest lucru și a fost sunat de una dintre revistele de monden și întrebat ”Domnul Ghinea, fata dumneavoastră este țigancă?” La care tata a răspuns ”Doamnă, dacă spun că e țigancă, mă supăr eu, că sunt român. Dacă spun că e româncă, se supără mă-sa ca e țigancă” și i-a închis. Eu dacă aș renega vreodată că sunt țigancă, e ca și cum mi-aș renega propria mamă de la care am învățat cel mai mult.”