Netflix a strâns aproape 15,8 milioane de abonați la nivel mondial în primele trei luni ale anului, ceea ce a adus companiei de streaming statutul de unul dintre cele mai esențiale servicii din lume perioada de izolare sau criză.

În perioada ianuarie-martie 2020, Netflix a avut câştiguri de 709 milioane dolari, faţă de 344 milioane dolari în aceeaşi perioadă a anului trecut.

A fost cel mai mare câștig în trei luni din istoria de 13 ani a serviciului de streaming Netflix.

 Datele lansate în raportul de marți, arată că streamingul video este probabil să prospere chiar și în aceste vremuri de criză. 

,,Mica noastră contribuție la aceste momente dificile este de a face statul în casă puțin suportabil „, a declarat Reed Hastings, CEO-ul Netflix, în timp ce a vorbit cu investitorii într-un apel video din dormitor.

Optimismul investitorilor în ceea ce privește perspectivele Netflix a propulsat recent stocurile companiei către noi maxime, un contrast accentuat cu declinul care se înregistrează piața. 

Chiar dacă se confruntă cu o mulțime de concurenți, Netflix pare mai bine poziționat pentru a profita de cererea crescută pentru emisiuni TV și filme.

O excepție notabilă este Walt Disney Co, al cărui serviciu de streaming lansat recent este, de asemenea, aprovizionat cu o mulțime de producții clasice, în special pentru copiii care au și mai mult timp liber decât de obicei.

Acesta este unul dintre motivele majore pentru care serviciul Disney a reunit 50 de milioane de abonați. 

Netflix a prezis că va adăuga alte 7,5 milioane de abonați din aprilie până în iunie. Însă această creștere ar putea fi condiționată de felul în care evoluează pandemia.