Reclamă

Nu mai este un secret pentru nimeni faptul că, în ultima vreme, toate mișcările se amplifică din cauza sau datorită platformelor social media. Uneori, asta poate fi un aspect pozitiv, însă, unul dintre cele mai mari state din America se confruntă cu un fenomen care ar putea produce o gaură masivă în econimie.

Autoritățile din California sunt în cel mai mare impas din ultima vreme. Poliția, dar și personalul care asigură securitatea magazinelor nu mai știu cum să gestioneze cel mai recent fenomen care are loc. Este vorba despre o nouă mișcare care a fost inițiată în online și care produce efecte în offline.

Cunoscută sub numele de „flash rob mobs”, mișcarea presupune intrarea în magazine de lux și însușirea fără drept a produselor de acolo. Adepții acestei mișcări fură produse de lux și exclusiviste, ceea ce a semănat panică în rândul marilor retaileri. Dacă această mișcare mai durează mult, California se așteaptă la piere de 19 miliarde de dolari pe an.

Mișcarea din online care pune în pericol magazinele. Sunt vizate, în special, produsele de lux
New York Post

Hoții au planul bine stabilit

Primii pași spre stoparea acestei mișcări nocive au fost făcuți, poliția și detectivii fiind cei care au început să găsească măsuri pentru a porni pe urmele hoților. La finalul lunii trecute, unele metode au dat roade și au fost arestate 11 persoane care se pare că au fost numitori comuni în patru dintre cazurile de jaf semnalate.

Cel mai recent incident de acest gen s-a produs în unul dintre cele mai mari mall-ul din oraș, Topanga Mall. Atunci, peste 30 de persoane au plecat cu bunuri în valoare de 300.000 de euro din magazine de lux precum Nordstorm și Versace. După ce au dat lovitura de grație, hoții s-au mutat și în magazine precum Bottega Veneta, Yves Saint Laurent sau Burberry.

Pentru ca jaful să decurgă ca la carte, în toate magazinele în care merg, hoții îi anihilează pe paznici cu spray lacrimogen, apoi acționează în timp record.


Reclamă

Share.

27 de ani, absolventă a Facultății de Sociologie și a Facultății de Drept din cadrul Universității „Constantin Brâncuși” din Târgu-Jiu. Lucrează în presă de aproape 3 ani și este responsabilă de materialele publicate pe zutv.ro. Este pasionată de social media și nu îi este străin niciun tool de promovare online.

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro