Micutzu a muncit până când numele lui a devenit cea mai bună carte de vizită. Implicat în zeci de proiecte, comediantul abia mai face față invitațiilor „extra”. Totuși, atunci când acceptă să meargă la un podcast, Cosmin Nedelcu își asumă faptul că trebuie să fie extrem de sincer.
Nu este deloc ușor să fii pe val, chiar și în vremuri greu încercate de pandemie. Totuși, Micutzu a reușit asta. Comediantul nu s-a plafonat deloc ci, din contră. Acesta a „simțit” trendul și, în perioada în care cluburile au fost închise, s-a mutat în online. Toate materialele sale urcate pe Youtube au milioane de vizualizări, ceea ce înseamnă că banii nu au fost niciodată o problemă.
Asta a recunoscut chiar și Micutzu într-un podcast recent. Asumat din fire, Cosmin Nedelcu a spus că a avut momente în care partea financiară l-a surprins plăcut. Mai exact, acesta primea atât de mulți bani, încât nici nu își imagina ce ar putea face cu ei.
Ba mai mult, prin comparație cu un absolvent de teatru, Micutzu câștiga mici averi. Banii îi ajungeau comediantului pentru a plăti chiria, facturile și chiar pentru a-și satisface unele mofturi.
„Eu câștigam într-un weekend cât câștigai în trei luni ca actor semnat la teatru. Eu aveam bani să plătesc chiria, să fac ce vreau, efectiv. Nu înțelegeam de ce primesc acei bani, efectiv. Eu eram într-o poziție extraordinar de bună, comparativ cu alți oameni care au terminat teatrul.”
Micutzu face bani din piatră seacă
Anul acesta, Micutzu a fost implicat în mai multe proiecte ca niciodată. Pe lângă aparițiile televizate, comediantul a mai bifat un rol și în cel mai bun film din ultimii 30 de ani, „Teambuilding”. Filmul a generat încasări uriașe, de ordinul milioanelor de euro. Chiar dacă statistica arată bine, BRomania a declarat că nici el și nici Cosmin Nedelcu nu au fost plătiți pentru prestația lor.
Mai nou, Micutzu a dat startul unui nou proiect. De data asta, este vorba despre o emisiune în regim live, pe internet, unde alături de Adrian Nicolae dezbate anumite teme de discuție. Partea interesantă abia acum urmează. Spre deosebire de clasicele podcasturi, aici, este implicat și publicul.