Micul dejun înainte sau după antrenament?

Ar trebui să mănânci înainte sau după exerciții fizice dimineața? Dezbaterea a făcut furori de ani buni.

Grupul care a facut exerciții înaintea de micul dejun spune că exercițiile înainte de masă stimulează zaharurile din sânge, oferind organismului combustibil pentru a crește intensitatea și lungimea unui antrenament. De asemenea, te împiedică să fii obosit sau amețit.

Un mic studiu din Marea Britanie, publicat vineri, susține cel din urmă punct de vedere: din 30 de bărbați obezi sau supraponderali, cei care au făcut eforturi înainte de micul dejun au ars de două ori mai multe grăsimi decât bărbații care au mâncat micul dejun înainte de a lucra.

Acest lucru se datorează faptului că exercițiile fizice fără combustibil forțează corpul să apeleze la carbohidrații depozitați, iar atunci când acestea sunt trecute rapid, spre celulele grase.

Din păcate, grupul care a consumat micul dejun înainte de antrenament, nu a pierdut mai mult în greutate decât celălalt grup, dar a avut efecte „profunde și pozitive” asupra sănătății, au spus cercetătorii.

Sărirea mesei înainte de exercițiu a făcut ca mușchii bărbaților să răspundă mai mult la insulină, care controlează zahărul cu sânge ridicat, reducând astfel riscul de diabet și boli de inimă.

„Grupul care a facut exercitii fizice inainte de micul dejun si-a sporit capacitatea de a raspunde la insulina, ceea ce este cu atat mai remarcabil, avand in vedere ca ambele grupuri de exercitii au pierdut o cantitate similara de greutate si ambele au obtinut o cantitate similara de fitness”, a declarat fiziologul Javier Gonzalez, asociat profesor la catedra de sănătate de la Universitatea din Bath, într-un comunicat.

„Singura diferență a fost calendarul aportului alimentar”, a adăugat Gonzalez.

Comentează știrea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Loading…

0

Comentarii

0 Comentarii