Mezosoprana de la Iași este află în continuare în stare critică în spital. Surse apropiate susțîn ca organismul ei a fost extrem de afectat încât organele încep  să cedeze.

Mezosoprana și soțul- relație de compromis?

Filmul groazei desfășurat în localitatea Aroneanu pare să își continue deznodământul tragic. Mezosoprana de află deja de mai bine de 4 zile în stare critică în spital. Artista cu o voce de excepție a fost operată la cap, însă este în continuare în stare critică. Medicii din cadrul Spitalului de Neurochirurgie din Iași au declarat că femeiaa ajuns la unitatea spitalicească cu un politraumatism și că are leziuni grave la nivelul coloanei și toracelui. Mezosoprana Maria Macsim Nicoară a fost victima unui incident desfășurat în propria locuința. Deși soțul acesteia, pianistul Codrin Nicoară încearcă să convnga autoritățile că soția lui a căzut pe scările casei loc, în formă d espirala, surse din anturajul mezosopranei susțîn că era puțîn probabil că această să se fi dezechilibrat.

Mezosoprana Maria Macsim Nicoara si Codrin Nicoara

Codrin nicoară a declarat că soția lui consumase alcool în seară respectivă și că cel mai probabil a alunecat pe scări cu o farfurie în mâna. În perimetrul groazei, soțul mezosopranei susține că a găsit urme de vomă, fapt care ar indică consumul de alcool.

Mezosoprana a ajuns la spital abia după 8 ore de la momentul în care s-a petreecut tragicul incident. Se pare că anunțul la 112 a fost făcut de către soacră ei care a ajuns în casă celor doi abia a două zi de dimineață. F emeia a menționat în apelul de urgență că nora ei a suferit un accident casnic. Cu toate acestea există voci din jurul celor doi care susțîn că pianistul era cel care consumă alcool.

”Căsnicia lor nu era tocmai fericită.Existau conflicte, conflicte dure pe care doar prietenii apropiați le știau.Maria știa să își acopere casă. El consumă alcool și ea îl întreținea financiar.” a declarat un coleg de al acesteia din cadrul ONRI.