Reclamă

Minivacanța de Rusalii s-a încheiat, iar hotelierii și-au numărat încasările după aceste zile. Toate datele arată că românii au înclinat mai mult spre litoralul bulgăresc atunci când și-au ales sejurul. Totuși, și la malul Mării Negre au ajuns peste 70.000 de turiști.

Mai mulți turiști pe litoralul bulgăresc

Hotelierii din România s-au întrecut în oferte de cazare pentru această minivacanță. Prețurile pentru toate buzunarele i-au atras pe turiști să se bucure din plin de soare, mare și plajă la început de sezon estival. Cu toate că unitățile de cazare nu au dus lipsă de turiști, totuși, cei mai mulți dintre ei au ales să meargă în Bulgaria. Pentru aceleași servicii, românii spun că au achitat mult mai puțin.

Cifrele oficiale arată că peste 500.000 de turiști au trecut granița spre Bulgaria prin zona de sud a țării.

Hotelierii de pe litoralul nostru sunt nemulțumiți de acest aspect și spun că au venit în întâmpinarea românilor cu oferte extrem de avantajoase.

Situația nu arată deloc mai bine nici pentru următoarea perioadă a sezonului estival.  Numeroase rezervări au fost deja făcute de turiștii români pentru Bulgaria.

La unison, cei care au trecut granița spun că nu găsesc în România astfel de prețuri. Drept dovadă, pentru doi adulți și doi copii, un sejur de 4 zile la all inclusiv a costat 1200 de lei.

„70.000 de turişti de Rusalii noi nu am mai avut de foarte mulţi ani. Vremea ne ajută foarte mult„, a explicat Corina Martin, Federaţia Patronatelor din Industria Ospitalităţii.

Reprezentanții ANAT spun că au ieșit din țară la începutul minivacanței de Rusalii peste 550.000 de turiști.

150.000 de maşini şi 550.000 de oameni au ieşit prin toate punctele de frontieră din sudul ţării. Sunt cifre record pentru această perioadă.În multe staţiuni şi hoteluri – peste 90 la sută din totalul turiştilor. Deci practic acum am fost principala piaţă externă a bulgarilor pe litoralul lor„, a declarat Traian Bădulescu, reprezentant ANAT.

Reprezentanții Ministerului Turismului ridică din umeri și spun că nu găsesc o explicație pentru acest fenomen.


Reclamă

Share.

Din anul 2018 am ocupat funcția de specialist comunicare și relații publice în cadrul Federației Patronatelor din Turismul Românesc, îmbinând astfel tainele comunicării cu legile riguroase și actele normative care vizează în mod direct sfera turismului/ospitalității. Lumea digitală mi-a captivat atenția, iar astfel am descoperit acest frumos drum al redactării articolelor media pentru publicațiile online aflate în continuă dezvoltare. Încă din anul 2020, în cadrul substantial.ro, am documentat, redactat și transmis cititorilor noștri informația clară cu maximă dedicare și responsabilitate.

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro