Monica Cadogan este unul dintre primii investitori de la „Imperiul Leilor”. Problemele financiare nu au ocolit-o pe aceasta. Din toamna anului trecut, femeia a predat conducerea lui Călin Fusu. 

Firma Monicăi Cadogan a înregistrat mari pierderi financiare

Vivre Deco este una dintre cele mai cunoscute companii din domeniul home & deco. Firma condusă de Monica Cadogan a ocupat primele locuri la nivelul Europei de Est până la finalul lui 2021, notează profit.ro. Pierderile financiare se ridică la 84, 7 milioane de lei. Totul are legătură cu restricțiile impuse de pandemie. Compania face eforturi pentru a remedia situația, firma înregistrând un profit negativ.

Succesul nostru depinde de capacitatea acesteia de a achiziționa și de a reține clienții într-un mod rentabil. Am făcut investiții semnificative în atragerea de noi clienți și ne așteptăm în continuare la investiții semnificative pentru a achiziționa clienți suplimentari.

Eforturile noastre de publicitate plătită sunt direcționate în principal în canale online, incluzând motoare de căutare, afișarea de reclame pe rețelele de socializare dar și pe TV/radio”,  se arată în raportul companiei.

Lovitură pentru Monica Cadogan de la „Imperiul Leilor”. Compania sa a ajuns în pragul falimentului
Facebook

Călin Fusu a preluat conducerea firmei

La câteva luni de când Vivre Deco se confruntă cu probleme financiare, conducerea încearcă să revină la situația dinaintea pandemiei. Atunci, Monica Cadogan și-a dat demisia, iar Călin Fusu a preluat activitatea desfășurată de companie. Acesta este acționar majoritar al companiei Neogen, cea care deține peste 50% din capitalul social al firmei Vivre Deco.

Aceste eforturi sunt costisitoare și pot să nu conducă la o achiziție rentabilă de clienți noi. Nu putem garanta că profitul net obținut de la clienții noi pe care ii achiziționăm va depăși în cele din urmă costul de achiziție al acestora.

Dacă nu reușim să oferim o experiență de cumpărături de calitate, iar consumatorii nu percep că produsele oferite sunt de înalta valoare și calitate, este posibil să nu 19 putem atrage clienți noi conform planificărilor.

Dacă nu reușim să atragem clienți noi care plasează un număr suficient de comenzi pentru a ne dezvolta afacerea, s-ar putea să nu putem genera volumele necesare pentru a produce optimizări de volum, veniturile noastre nete pot scădea, iar activitatea noastră, situația financiară și rezultatele operaționale pot fi afectate semnificativ într-un mod negativ”, se mai arată în sursa citată anterior.