Cei mai afectați de această pandemie sunt copiii care nu numai că nu înțeleg de ce trebuie să rămână în casă, dar ajungă să se plictisească și foarte repede.

Reclamă

Pentru a face această perioadă mai suportabilă, o echipă de fotbal din Italia a lansat un concurs prin care le-a propus celor mici să testeze creativitate. Ceea ce a pornit ca un proiect de încurajare a micilor fanii, s-a lăsat și cu un câștigător, după ce concursul a început să câștige popularitate în social media. 

Așa că reprezentanții, clubului Pescara au decis să folosească în sezonul următor un model de tricou desenat de un copil de șase ani, după ce un concurs pentru copii a devenit un proiect real, informează BBC, potrivit Digi24.ro

Luigi D’Agostino, în vârstă de 6 ani, a câștigat concursul și chiar a dat o lovitură covid-19. Sloganul concursului a fost „Dați o lovitură COVID-19”.

Modelul propus de Luigi a primit cel mai mare număr de voturi, și astfel puștiul a creat un nou tricou  ce va fi folosit în procesul de rebranding a echipei. Iar jucătorii clubului din Serie B vor juca în sezonul următor, îmbrăcați în tricouri semnate de Luigi D’Agostino.

În întreaga sa istorie, clubul Pescara (denumirea completă Pescara Calcio 1936) a fost timp de șapte sezoane în prima ligă italiană. 

Pentru că mascota echipei este un delfin, iar orașul care găzduiește echipa este o stațiune de la Marea Adriatică faimoasă pentru plajele sale, Luigi chiar a știut cum să-și creeze modelul pentru concurs. 

Deoarece a câștigat concursul, furnizorul de echipamente sportive Erreà care va face tricourile,  l-a invitat pe băiețelul de 6 ani la sediul din Parma pentru a vedea cum noul echipament cum iese de pe linia de producție.