Instagram Stories a devenit unul dintre cele mai bune produse de până acum. Începând cu anul trecut, aproximativ jumătate dintre utilizatorii Instagram. 500 de milioane de oameni – interacționau zilnic cu Poveștile.
Instagram vrea să se axeze mai mult pe partea de Stories
Aceasta este aproape dublul întregii baze de utilizatori active zilnic pe Snapchat, care a popularizat pentru prima dată formatul Stories. Acum, se pare că Instagram testează o modalitate de a extinde experiența Povești. Ceea ce o transformă într-un punct central în aplicația Instagram.
Compania testează recent o caracteristică care le va permite utilizatorilor să vadă mai multe povești simultan. Atât pe ecranul de start, cât și într-o nouă experiență dedicată numai poveștilor.
Funcția a fost identificată pentru prima dată de Julian Gamboa, managerul de socializare din California, la sfârșitul săptămânii trecute. El a împărtășit o captură de ecran a noii interfețe Stories pe Twitter.
You've heard of two rows of Instagram Stories…
Now prepare for "SEE ALL STORIES" pic.twitter.com/vs42wwHuh0
— Julian Gamboa (@JulianGumbo) June 26, 2020
Instagram a confirmat pentru TechCrunch că acesta este un test cu un număr mic de utilizatori deocamdată. Compania a refuzat să ofere detalii suplimentare. Dar a spus că testul a fost live de peste o lună.
Nu este surprinzător că Facebook se ocupă de idei care i-ar permite să împingă mai mulți utilizatori să interacționeze cu partea de Stories a platformei. Având în vedere atragerea masivă a produsului, creșterea și importanța din ce în ce mai mare pe care agenții de publicitate o acordă acestei secțiuni.
Facebook a raportat o creștere
În al treilea trimestru al anului 2019, Facebook a numit Stories una dintre cele mai mari zone de creștere a companiei. Și a menționat atunci că 3 milioane din cei 7 milioane de agenți de publicitate totală făceau publicitate pe Facebook, Instagram și Messenger Stories. În trimestrul 4, numărul de agenți de publicitate care foloseau Story Ads crescuse la 4 milioane.
Pentru a răspunde nevoilor agenților de publicitate, Facebook a introdus anul trecut șabloane care pot fi personalizate. Și în care întreprinderile își pot încărca fotografiile și videoclipurile, apoi au ales dintre diferite machete, culori și opțiuni de text pentru a face povestea mai atrăgătoare. Și pentru a facilita participarea la Povești, Facebook permite acum agenților de publicitate să cumpere prin Facebook, Messenger și Instagram toate simultan.
Când Facebook și-a raportat veniturile din primul trimestru 2020, a observat că numărul total de afișări de reclame din serviciile sale a crescut cu 39%. Acesta a atribuit saltul atât pentru creșterile de angajare între produsele alimentare. Cât și datorită secțiunii de Stories combinate.