Instagram îmbină utilul cu plăcutul. Platforma are de gând să își extindă aria de interes și să nu mai fie doar o aplicație unde lumea apreciază poze și videoclipuri. Cei care au descărcat deja noua versiune par a fi destul de mulțumiți de noutatea aplicației.

Nu mai este niciun secret faptul că miliarde de persoane petrec ore în șir pe Instagram. Tocmai de aceea, pentru a o face și ma utilă, dezvoltatorii aplicației s-au gândit să introducă o nouă opțiune. Mai exact, de acum încolo, toți utilizatorii vor primi o alertă în cazul dispariției unui copil.

Alerta se va trimite celor care se află în proximitate și va fi emisă automat de Instagram. Funcția este deja considerată extrem de utilă. Oamenii din spatele aplicației speră ca, de acum încolo, cazurile de dispariție să se soluționeze cât mai repede și să se mobilizeze cât mai multă lume.

Citește și:

Descoperă importanța și protecția mărcii înregistrate

Cum Scădem Rapid Colesterolul – Cel Mai Mare Dusman al Sănătății Românului

Bana Vanga, previziuni sumbre pentru 2024! Dezastrele cu care ne-am putea confrunta în noul an

Instagram introduce o nouă funcție. Ce alertă vor primi toți utilizatorii de acum încolo The Guardian

Instagram vs. Facebook vs. TikTok

În prezent, în online se duce un adevărat război între platformele de socializare. Fără doar și poate, TikTok stă cel mai bine la acest capitol. Platforma a întregistrat creșteri fulminante în ultima perioadă, mai ales în timpul pandemiei. Instagram nu se lasă nici el mai prejos și deja a început să introducă funcții similare cu cele ale TikTok-ului.

Tot pe Instagram se găsesc de o bună vreme acele „reels” care sunt inspirate din videoclipurile de pe TikTok. Algoritmul platformei a fost puțin dat peste cap și din ce în ce mai multă lume se plânge de asta. Cei mai afectați sunt influencerii care au sesizat scăderi drastice în ceea ce privește numărul de aprecieri sau de vizualizări.

Tocmai de aceea, mulți au ales să migreze către TikTok și nu este de mirare că și marile brand-uri au făcut asta. Reclamele s-au mutat de pe Instagram pe TikTok și deja se estimează un impact mult mai mare.