Reclamă

ING Bank România a lansat la sfârșitul anului 2023 o inițiativă de strângere de fonduri denumită „Donează în Home’Bank”, facilitând donații către 18 organizații non-guvernamentale (ONG) din diverse domenii, inclusiv educație, sănătate, sprijin pentru grupuri vulnerabile, mediu și situații de urgență. Această platformă își propune să susțină organizațiile prin reducerea costurilor de strângere de fonduri și oferă vizibilitate proiectelor acestora direct prin aplicația bancară a ING.

Prima ediție a acestui proiect a permis strângerea a aproximativ 977.013 lei (circa 197.000 de euro) pentru 16 organizații implicate, fonduri care au fost direcționate către proiecte diverse, de la sănătate la educație și protecția mediului. Printre realizările notabile se numără 180 de vizite medicale la domiciliu pentru copii, 15 ateliere de integrare socială pentru copii și adolescenți și plantarea a 7.000 de puieți în Munții Făgăraș de către Conservation Carpathia. De asemenea, ING Bank a facilită accesul la mese calde pentru 700 de beneficiari și susținerea a 361 de terapii de recuperare pentru copii prin efortul diferitelor asociații.

„Ne bucurăm că am creat un proces deschis prin care am atras proiecte diverse pentru al doilea an consecutiv. Donează în Home’Bank îi ajută pe clienți să doneze mai ușor către cauzele în care cred, iar ONG-urile primesc vizibilitate și promovare în aplicația noastră de banking. Am observat deja de anul trecut că mai mulți dintre clienții noștri integrează donarea către cauze sociale în activitățile lor de daily banking, iar în ultimele 12 luni au fost înregistrate 15.000 de tranzacții. Știm cât este de complicat pentru organizațiile non-guvernamentale să adune donații individuale, așa că ne bucurăm că putem să le întindem o mână de ajutor și să le aducem mai aproape de clienții noștri” a declarat Tomina Vodarici, Community Investment Specialist ING Bank România.

Deja în iunie acest an, ING Bank a lansat apelul pentru ONG-urile ediției din 2025, iar aplicațiile au fost analizate pentru a se determina impactul potențial al proiectelor. Ca rezultat, 18 organizații au fost selectate pentru a fi promovate în platformă în anul viitor, incluzând inițiative în domenii precum educația, sănătatea și sprijinul pentru grupurile vulnerabile. Printre organizațiile participante se numără Asociația Școala Încrederii, Asociația KinetoBebe și Habitat for Humanity, abordând teme variate de la educația non-formală la prevenirea riscurilor în situații de urgență.

Obiectivul ING Bank România este de a susține ONG-urile și de a facilita donațiile care să sprijine diverse cauze sociale. Până la finalul anului viitor, clienții băncii vor avea posibilitatea de a contribui direct către proiectele lor preferate. Prin această inovație, ING continuă să promoveze sănătatea financiară și să sprijine dezvoltarea sustenabilă a comunităților.


Reclamă

Share.
© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro