Dacă aveți nevoie de cosmetice și vreți să mergeți la cumpărături, pregătiți-vă buzunarele, căci vă vor ustura cu siguranță!

Cu toții ne plângem în ultima perioadă de prețurile care au crescut considerabil. Și aici nu vorbim doar despre facturi, ci și despre alte cheltuieli gospodărești. Dacă ne gândim la alimente, ne iau durerile de cap, căci în ziua de azi, cu 100 de lei nu mai cumperi mare lucru. Iar dacă vorbim despre cosmetice și alte derivate necesare, efectiv o luăm razna! De ce spunem asta? Pentru că e de-a dreptul ireal cât a ajuns să coste un gel de duș Dove, la Kaufland. 

Prețul incredibil al unui gel de duș, Dove la Kaufland

Dacă dăm o tură prin magazinele locale sau prin supermarketuri, observăm că prețurile sunt cam aceleași. Însă, cât a ajuns să coste un gel de duș de la Dove, în Kaufland este de-a dreptul șocant. În timp ce pe net acesta costă în jur de 20 de lei, din Kaufland nu-l vei cumpăra cu mai puțin de 41 de lei. Da, ați auzit bine, un tub de gel de duș de 600 de ml costă 41 de lei! Dacă dăm un search pe google, vom descoperi că pe trada, emag sau notino, de exemplu, același gel de duș cu același gramaj costă doar 16 lei. De-a dreptul ireal, nu-i așa?

 Incredibil! Cât a ajuns să coste un gel de duș Dove, la Kaufland. Românii nu și-l mai permit
colaj substantial

Cât costă un deodorant sau o vopsea de păr la Kaufland

Dacă rămânem tot la categoria „cosmetice”, veștile nu sunt prea bune. În caz că sperai ca un deodorant să coste mai puțin de 19 lei, ei bine, așteptările tale au fost în zadar. Iar dacă vrei să te vopsești și îți place vopseaua de păr de la Syoss, nu spera că o vei cumpăra cu mai puțin de 25 de lei. Să nu mai vorbim despre săpunul lichid de la Palmolive, care nu costă mai puțin de 12 lei. Dacă stai să le aduni pe toate și să le pui în coș, vei cheltui mai mult de 100 de lei pe 3 produse.

Distribuie

Scopul ei este să profeseze în domeniul presei pentru a-și dezvolta abilitățile și pentru a pune în practică tot ce a învățat în cadrul Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Curiozitatea, pasiunea de a scrie, dorința de a fi de folos, curajul, dispoziția de a fi conectată mereu la actualitate au determinat-o să își aleagă acest drum. Iși dorește să se promoveze, să se reinventeze și să se adapteze la schimbările presei.