Reclamă

În ultima perioadă, românii au început iar să primească facturi astronomice la energie. De cele mai multe ori, furnizorii fac greșeli, iar sumele nu sunt justificate. Pe lângă toate acestea, se anunță o iarnă geroasă și grea, iar mulți români nu se vor descurca cu banii, pentru a se încălzi. 

Au fost cazuri făcute publice, ale unor vedete, care au anunțat că au primit facturi imense, nejustificate. De exemplu, actorul Marius Manole, a primit o facturi de peste 6.000 de lei. Acesta spunea că plătește cât pentru toată Casa Poporului. Oana Roman este o altă vedetă care s-a confruntat cu problema facturilor imense. Aceasta a acuzat furnizorii din Energie că „fură ca în codru”. 

CITEȘTE ȘI: Marcel Ciolacu a găsit soluția! Cum putem primi facturi mai mici la curent? Oficialul a spus clar: Nu fac economie!

Facturile imense își fac apariția

Dana Budeanu și Dorian Popa sunt alte personalități publice care au anunțat că au plătit facturi colosale. Au fost și cazuri în România când oamenii au primit facturi de peste 1.000 de lei pentru o garsonieră, de exemplu. 

Pe lângă faptul că oricum prețurile sunt imense, furnizorii au început să transmită facturi pe două luni, într-un singur exemplar. Aceștia susțin că nu au avut timp la dispoziție pentru a emite o singură factură, o dată pe lună, așa cum ar trebui în mod normal. 

De asemenea, furnizorii au transmis că vom avea surprize și în această lună în ceea ce privește facturile. Conform acestora, nu au avut suficient timp la dispoziție pentru a actualiza sistemul informativ cu noul plafon care va intra în vigoare din luna septembrie. 

Important de știut! Ce să faci ca să nu plătești facturile colosale la curentul electric. Cei mai importanți pași
Sursa: Social Media

Ce să faci pentru a nu plăti factura uriașă la curent

Dacă primești o factură uriașă la Energie și prețul nu este justificat, poți parcurge câțiva pași pentru a nu plăti suma imensă.  

În primul rând, trebuie să notificați în scris furnizorul și să contestați valoarea facturii. Ulterior, trebuie să notificați furnizorul pentru a vă trimite metrologia contorului și pentru a-l compara cu indexul vechi. 

Dacă nu primiți niciun răspuns favorabil în termen de 15 zile, atunci vă puteți adresa către ANRE sau direct la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC). Ultimul pas ar fi să înaintați o acțiune în instanță pentru a anula factura. 


Reclamă

Share.

Tânăr jurnalist de 25 de ani, absolventă a Facultății de Litere din Craiova, promptă atunci când vine vorba de redactarea articolelor de calitate, Mădălina a mai profesat în domeniu pentru cunoscute publicații din branșă. Iubește autenticitatea și este mereu la curent cu tot ceea ce se întâmplă în domeniul pe care a ales să-l urmeze. Este dinamică, informată și gata să facă față oricărei provocări, indiferent cât de dificilă pare.

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro