Câte dintre noi nu râvnim la un păr frumos și plin de volum? Din păcate, multe dintre noi ne confruntăm cu un fir de păr subțire, vârfuri despicate și chiar o rată lentă de creștere. Nu te întrista. Există câteva alimente minune pe care le-am putea adăuga cu toții în dieta noastră pentru a ajuta la creșterea și repararea părului. Rapunzel o să fie geloasă!

Aprovizionați-vă cu unele dintre aceste produse esențiale pentru păr… sau mai bine zis alimente și așteptați să își facă efectul. Părul nu va crește peste noapte, însă cu siguranța vei vedea îmbunătățiri. Noi ți-am pregătit cea mai eficienta listă de cumpărături pentru o podoabă capilară de invidiat.

1. Alimentele minune anticăderea părului – Ouă

Tot ce trebuie să faci este să cumperi o cutie și să le consumi! S-a dovedit că ouăle sunt o sursă excelentă de proteine ​​și biotină, cea din urmă care ajută la creșterea părului. Lipsa de proteine ​​din dieta unei persoane promovează căderea părului, iar ouăle sunt o modalitate ușoară (și delicioasă) de a reveni pe drumul cel bun când vine vorba de șuvițe. Doar asigurați-vă că includeți gălbenușurile în rețetele voastre, pentru a vă bucura de toate beneficiile suplimentare ale vitaminei D.

Îți cade părul? Iată alimentele minune pe care să le consumi
Pixabay

2. Alimentele minune anticăderea părului – Fructe de pădure

Zmeură, mure, afine, ce vrei! Cercetările au arătat că fructele de pădure, în general, sunt pline de compuși și vitamine benefice care ajută la creșterea părului. Așa că ia un coș sau două cu fructe de pădure și savurează-le cu iaurt, în salată sau doar ca o simplă gustare. S-a demonstrat că afinele, în special, îmbunătățesc circulația sângelui, inclusiv pe scalp, ceea ce are ca rezultat șuvițe groase și sănătoase. Părul tău îți va mulțumi.

Îți cade părul? Iată alimentele minune pe care să le consumi
Pixabay

3. Alimentele minune anticăderea părului – Cartofi dulci

O altă legume cu vitamina A care merită un 10+. Cartofii dulci sunt o sursă excelentă de beta-caroten — pigmentul roșu-portocaliu care se transformă în vitamina A. Ajută la creșterea celulelor care, la rândul lor, ajută la prevenirea căderii părului. Caută pe internet cele mai bune rețete cu cartofi dulci și poftă bună!

Îți cade părul? Iată alimentele minune pe care să le consumi
Pixabay

4. Alimentele minune anticăderea părului – Spanac

Spanacul este una dintre cele mai sănătoase verdețuri de pe planetă. Este, de asemenea, un superaliment prietenos cu părul, care este încărcat cu nutrienți precum fier, acid folic, fier și vitaminele A și C. Toate dintre acestea s-a demonstrat că îmbunătățesc sănătatea părului. Cum anume? Vitamina A încurajează glandele pielii să producă sebum, o substanță uleioasă care ajută la hidratarea scalpului. Nu ești un mare fan al verdelui preferat de Popeye? Puteți înlocui cu kale, o altă legume bogată în nutrienți, care aduce beneficii părului și pielii.

Îți cade părul? Iată alimentele minune pe care să le consumi
Pixabay

5. Alimentele minune anticăderea părului – Avocado

Conține, de asemenea, acea biotină (îți amintești de ouă?). În plus față de această vitamină, avocado se laudă și cu vitamina E, care ajută și la creșterea părului. Conform multiplelor studii, mineralele din uleiul de avocado (potasiu și magneziu) sigilează celulele cuticulei, ceea ce ajută părul să arate strălucitor și neted. Așa că mergeți mai departe și schimbați uleiul de măsline cu cel de avocado sau pregătiți niște guacamole de casă.

Îți cade părul? Iată alimentele minune pe care să le consumi
Pixabay

6. Alimentele minune anticăderea părului – Nuci si seminte

Fă-ți acasă un amestec mixt fără sare și vezi cum face minuni. Nu numai că semințele și nucile oferă o multitudine de vitamine B, zinc și acizi grași esențiali, dar întăresc și cuticulele părului și hrănesc scalpul. Deficiențele în oricare dintre aceste vitamine și nutrienți au fost legate de căderea părului.

Bonus: semințele, în special, conțin mult mai puține calorii, astfel încât cei care nu suferă de alergii le pot adăuga în dieta lor obișnuită.

Îți cade părul? Iată alimentele minune pe care să le consumi
Pixabay

7. Alimentele minune anticăderea părului – Fasole, năut sau linte

Fasolea este o sursă excelentă de zinc, care ajută la creșterea și repararea părului. De asemenea, cele 3 sunt pline de acid folic, o vitamină din complexul B care ajută la menținerea părului sănătos, puternic și dornic de creștere. Năutul are un nivel ridicat de acid folic care reînnoiește celulele de pe scalp și ajută la creștere. Același lucru este valabil și pentru linte, care conține suficient fier pentru a ajuta celulele roșii din sânge să transporte oxigenul necesarpodoabei tale capilare.

Îți cade părul? Iată alimentele minune pe care să le consumi
Pixabay

8. Alimentele minune anticăderea părului – Pește gras

Preveniți căderea părului și încurajați creșterea mai rapidă cu peștii grasi, cum ar fi somonul, macroul și heringul. Au toate substanțele nutritive necesare pentru a vă ajuta. Acizii grași Omega-3 au fost legați de mult timp cu creșterea părului, așa că introduceți mai mult somon în dieta dumneavoastră pentru a menține acele fire puternice. Dacă nu sunteți un fan al acestui tip de carne, puteți consuma suplimente cu ulei de pește pentru a preveni căderea părului, dar asigurați-vă că vă adresați medicului dumneavoastră în prealabil.

Îți cade părul? Iată alimentele minune pe care să le consumi
Pixabay