Grupul Digi a anunțat oficial că devine al patrulea operator de telecomunicații din Portugalia, după achiziția companiei Nowo, consolidându-și astfel poziția pe piața europeană. Oferta Digi în Portugalia se bazează pe modelul de afaceri implementat deja în România, Spania, Italia și aflat în expansiune în Belgia, promițând prețuri corecte și avantajoase pe termen lung.
Consumatorii portughezi au putut testa gratuit încă din septembrie rețeaua de fibră optică a Digi. În urma achiziției Nowo, Digi beneficiază de o infrastructură ce cuprinde 270.000 de clienți pe telefonie mobilă și 130.000 pe telefonie fixă. Valentin Popoviciu, vicepreședinte executiv Digi, a spus cu ocazia lansării: „Avem marea bucurie astăzi să lansăm Digi Portugalia și să le oferim și consumatorilor portughezi servicii accesibile și de calitate.”
Emil Grecu, CEO Digi Portugalia, a menționat că dezvoltarea rețelei Digi în Portugalia este o investiție pe termen lung, folosind resurse locale, și că grupul are în prezent mai mult de 850 de angajați. Consumatorii portughezi beneficiază de o experiență de conectivitate nouă, cu libertatea de a alege abonamentele, inclusiv internet fix cu o perioadă contractuală minimă de doar 3 luni.
Marius Vărzaru, CEO Digi Spania, a subliniat importanța abordării comerciale sub sloganul „Libertatea de a alege”, afirmând: „Produsele noastre sunt de calitate, avansate tehnologic, la prețuri foarte competitive și accesibile tuturor.” Oferta comercială a Digi include internet în bandă largă prin fibră optică, voce și date mobile în rețele 2G/4G/5G, televiziune și telefonie fixă, iar pe viitor, soluții pentru segmentul de business.
Informații detaliate despre rețeaua Digi și acoperirea acesteia, precum și ofertele comerciale, sunt disponibile pe site-urile oficiale ale companiei.