Google a luat această decizie după ce platforma de partajare a videoclipurilor a început să primească recenzii de o stea. De vină pentru această situație, ar fi un creator de conținut indian. El a postat un videoclip al unui atac acid.
De ce a luat Google această decizie
Faizal Siddiqui și-a cerut scuze, iar TikTok a șters copiile clipului său.
Însă Google a intervenit după ce a stabilit că anumiți critici au creat conturi false pentru a-și amplifica protestele. Chiar și așa, mișcarea a avut un efect limitat. Ratingul TikTok rămâne sub două stele pe piața oficială a Android.
Videoclipul în cauză îl surprinde pe Siddiqui amenințând o femeie care a decis să îl părăsească. În clip, el a aruncat un lichid pe fața femeii. Lichidul s-a dovedit a fi apă, dar următoarea scenă arăta fața femeii acoperită cu un machiaj care semăna cu cicatricile și vânătăile pe care le poate provoca acidul.
„Conform politicii, nu permitem conținutul care riscă siguranța altora, promovează vătămări fizice sau glorifică violența împotriva femeilor”, a spus un purtător de cuvânt al TikTok.
„Comportamentul în cauză încalcă regulile noastre și am eliminat conținutul, am suspendat contul și lucrăm cu agențiile de aplicare a legii, după caz.”
Creatorul cliplui, Siddiqui a spus mai târziu că:
„În calitate de influencer în social media, îmi dau seama de responsabilitatea mea și îmi cer scuze pentru oricine a fost jignit de videoclip”.
După ce aplicația a fost afectat de repercusiuni, Google a eliminat peste 5 milioane din recenziile sale recente de o stea. Însă chiar și așa, multe altele au rămas active.
Un purtător de cuvânt al Google a declarat că a luat „măsuri corective”.
„Când aflăm despre incidente de abuz de spam, examinăm și luăm măsuri corective pentru a elimina evaluările și comentariile inadecvate”, a adăugat el.
Aplicația înregistrat o creștere a veniturilor
Evenimentul a coincis cu anunțarea veniturilor lunare ale companiei TikTok din taxele din aplicație. Care le-au depășit pe cele ale oricărei alte aplicații non-gaming din aprilie. Inclusiv YouTube și Netflix, potrivit companiei de analiză Sensor Tower. Cifra include vânzări prin versiunea chineză a produsului, cunoscută sub numele de Douyin, a raportat Bloomberg.
Utilizatorii pot achiziționa monedă virtuală pe care o pot folosi pentru sprijinirea creatorilor preferați din aplicație.
Veniturile din achiziții în aplicația TikTok au crescut de zece ori la 78 milioane dolari, cu 86,6% din China, urmate de 8,2% în SUA.
În acest moment în magazinul Google Play Store, aplicația TikTok are un rating de 2.9 stele.