Reclamă

Noua platformă destinată Întreprinderilor Mici și Mijlocii poate fi găsită la adresa www.events.withgoogle.com/google-pentru-imm-uri. Proiectul a primit deja tot suportul  în țară noastră din partea Consiliului Naţional al IMM-urilor. Scopul acestei lansări este facilitarea și susținerea în digitalizare a afacerilor românești din toate industriile de operare.

„Consider că transformarea digitală este un proces cheie în această perioadă de schimbare a întregii societăţi, proces care va ajută IMM-urile să îşi menţînă şi să îşi îmbunătăţească performanţele şi competitivitatea. Recomand şi susţîn iniţiativa Google de a pune la dispoziţie o platformă integrată pentru acces la resurse şi consultanţă”, a declarat Florin Jianu, preşedintele CNIPMMR.

Reprezentanții Google România își oferă de asemenea prin intermediul acestei platforme toată susținerea pentru companiile mici care traversează în acest moment o perioada critică.

„Este o perioadă dificilă pentru toate companiile, dar mai ales pentru IMM-urile care îşi desfăşoară întreaga activitate în offline. Prin site-ul „Google pentru IMM-uri” ne propunem să venim în ajutorul celor care ar putea să îşi continue o parte din activitate în online, dar din păcate nu au cunoştinţele sau resursele necesare pentru a face pasul din offline în online. Atât consultanţa, cât şi resursele Google disponibile pe acest site sunt gratuite”,  susține Dan Oros, head of marketing la Google România.

Platforma „Google pentru IMM-uri” este structurată pe trei secțiuni. În prima secțiune, antreprenorii au ocazia s ase familiarizeze cu seria de instrumente la care au acces gratis. Acestea au că scop principal ajutorul în relația cu clienții dar și în ceea ce privește administrarea unui spațiu online pentru afacerea în sine. Tot aici,firmele mici pot identifica oportunități internaționale de extindere.

Cea de a două secțiune are la baza consultanță gratuită pe care o pot primii utilizatorii, iar cea de a treia parte a structurii pe pune la dispoziție celor care o accesează o lista de produse și servicii ale altor companii care doresc să își îmbunătățească prezența online.

 

 


Reclamă

Share.

Din anul 2018 am ocupat funcția de specialist comunicare și relații publice în cadrul Federației Patronatelor din Turismul Românesc, îmbinând astfel tainele comunicării cu legile riguroase și actele normative care vizează în mod direct sfera turismului/ospitalității. Lumea digitală mi-a captivat atenția, iar astfel am descoperit acest frumos drum al redactării articolelor media pentru publicațiile online aflate în continuă dezvoltare. Încă din anul 2020, în cadrul substantial.ro, am documentat, redactat și transmis cititorilor noștri informația clară cu maximă dedicare și responsabilitate.

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro