Reclamă

Ghita Ciobanu, cunoscutul personaj central din campania publicitara a companiei Vodafone din 2013, a devenit un adevărat brand, reușind să adune peste 438.000 de prieteni pe pagina sa de Facebook și să deschidă un magazin unde își vinde propriile produse. După ce a devenit celebru, ciobanul din Jina a atras atenția lumii întregi, însă în 2018, pagina sa de Facebook a fost ștearsă și numărul de vizitatori la Jina a început să scadă.

După ce a pierdut o parte din faima sa online, Ghita Ciobanu a fost nevoit să își continue viața alături de familia sa. Soția sa, Andreea, a fost singura care i-a rămas alături, iar cei doi copii ai lor au fost motivul pentru care a continuat să lupte și să fie capul familiei.

În 2018, Ghita Ciobanu a intrat din nou în atenția publicului, dar de această dată nu pentru popularitatea sa, ci pentru problemele sale cu legea. Ciobanul, alături de alți doi colegi din bransă, au depus o plângere împotriva Ministerului Agriculturii, acuzând nereguli grave. Ei susțineau că numărul de animale declarate este mai mare decât cel real, pentru a putea încasa ilegal fonduri europene.

Adrian Botan, Creativ Partner la McCann Bucharest, a declarat în urmă cu câțiva ani, când Ghita Ciobanu a deschis magazinul său, că „Era el în București, pentru că vrea să-și deschidă un magazin, pentru a vinde produse marca Ghita. Noi o să-i facem campania. E o avanpremieră ce vă spun acum”.

Deși faima lui Ghita Ciobanu a avut un parcurs cu suișuri și coborâșuri, ciobanul din Jina continuă să își trăiască viața alături de familia sa și să își conducă afacerea cu produse tradiționale.


Reclamă

Share.
© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro