Nu mai este niciun secret faptul că Georgina Rodriguez trăiește viața la care alte femei nici nu îndrăznesc să viseze. Iubitei lui Ronaldo îi merge din ce în ce mai bine. De când s-a mutat în Arabia Saudită, proiectele vin pe bandă rulantă pentru ea.
Georgina Rodriguez poate spune că Ronaldo a fost talismanul ei norocos. De când este într-o relație cu el, viața s-a schimbat radical. Vedeta trăiește un stil de viață luxos, însă, nu îi place să stea degeabă. Deși Ronaldo are suficienți bani, aceasta a preferat să muncească și să lucreze constant la propria sa imagine de persoană publică.
Parcursul Georginei nu a fost deloc unul ușor, dar fiecare efort a meritat din plin. Ambiția și determinarea ei au fost remarcate chiar și de marile branduri care au cooptat-o în familia lor. Cel mai recent exemplu este cel al casei de modă din Italia, Elisabetta Franchi. Iubita lui Cristiano Ronaldo este imaginea noii campanii lansată de brandul de lux. Acesta este un mare pas pentru industrie.
View this post on Instagram
Georgina Rodriguez se adresează și publicului arab
Deși mulți ar fi tentați să spună că nu este nimic deosebit aici, ei bine, întreaga mișcare este mult mai profundă decât pare. În primul rând, Elisabetta Franchi nu a avut nicio vedeta ca imagine reprezentativă, ci s-au promovat doar cu ajutorul produselor pe care le-au creat. În al doilea rând, aceasta este printre puținele campanii care au în centrul atenției femei cu forme și nu cu talie de viespe.
„Pentru prima dată în istoria casei de modă, Elisabetta Franchi a lucrat cu un nume internațional pe care l-a ales brand ambassador. Georgina Rodriguez. Văzută prin lentila lui Nima Benati, Georgina Rodriguez este protagonistul ideal pentru narativa individuală. În același timp, este deschisă la influențe estetice și vibrații care definesc colecția de primăvară-vară 2023”, arată comunicatul Elisabetta Franchi.