Atunci când ne gândim la lucruri frumoase, atragem în viața noastră numai pozitivism și lucruri bune. Același lucru se întâmplă și când gândim negativ. Dacă avem o atitudine tristă, suntem pesimiști, ne gândim tot timpul la lucruri rele, ei bine, exa

Există câteva tehnici pentru liniște interioară care sunt foarte ușor de pus în practică și ne fac viața mai frumoasă. Psihologul Alexandru Pleșea, susține că mesaje de genul „urgent, grav, incurabil, agresiv, metastază, mortal, boală, virus”, ni se întipăresc în memorie. De aici, reacțiile și răspunsurile oamenilor vor vei din teamă, nu din curaj. 

Totuși, oamenii au puterea să își controleze funcțiile. De exemplu, poți să îți observi degetul care glisează pe telefon, ochii care își mișcă direcția, vocea care vorbește, inima care bate etc. Dacă aceste funcții pot fi controlate, atunci frica se diminuează și începe să dispară direct proporțional cu autocontrolul. 

Cum să eliminăm frica din viața noastră

Pentru a învăța cum să eliminăm frica din viața noastră și încetul cu încetul să avem parte de liniște, specialistul recomandă o serie de exerciții foarte bune. 

Așadar, în fiecare zi, nu trebuie să avem mai mult de 15 minute de TV/ Radio/ Internet cu știri. De asemenea, în discuțiile cu persoanele dragi, trebuie să evităm subiectele de care ne este frică. O altă regulă este să ne ațintim gândirea la ceea ce vrem, nu la ce vine/ apare. 

Nu trebuie să ne gândim la boală. Gândul este o forță, el trebuie să fie productiv, nu distructiv. Dacă ne gândim la o boală, cu siguranță ne vom îmbolnăvi. Este foarte important ca atunci când ne punem în pat să ne relaxăm fiecare mușchi nerv și os prin decizie mentală. Există foarte multe exerciții de relaxare pe internet. 

Gândurile despre boală, atrag îmbolnăvirea! Iată cele mai bune tehnici de a aduce liniștea în viața ta
Pixabay

Prezentul este sănătate, imaginația este drumul spre îmbolnăvire

Autosugestia pe expirație și inspirație ne ajută să ne curățăm plămânii și sângele. Trebuie să fim foarte atenți la sistemul imunitar, care este ajutat prin controlul mișcărilor emoțiilor și gândurilor, acolo unde nu este atenție pe aceste lucruri. Boala și drama se vor instala. Trebuie să ne concentrăm strict pe prezent, nu să ne gândim în viitor și nici să ne creăm anumite imaginației. Imaginația e drumul spre îmbolnăvire, spune specialistul, iar prezentul pentru sănătate. 

În ultimul rând, trebuie să producem clipe frumoase altora, cum ar fi surprize cadouri, complimente, mesaje de dragoste etc.

Distribuie

Tânăr jurnalist de 25 de ani, absolventă a Facultății de Litere din Craiova, promptă atunci când vine vorba de redactarea articolelor de calitate, Mădălina a mai profesat în domeniu pentru cunoscute publicații din branșă. Iubește autenticitatea și este mereu la curent cu tot ceea ce se întâmplă în domeniul pe care a ales să-l urmeze. Este dinamică, informată și gata să facă față oricărei provocări, indiferent cât de dificilă pare.