Gabriela Firea l-a criticat pe Sebastian Burduja pentru că, în loc să prezinte un program pentru Bucureşti şi să sublinieze neajunsurile actualului primar, Nicuşor Dan, acesta s-a concentrat doar pe atacuri la adresa ei. Firea a subliniat că Burduja, coleg de coaliție, nu ar fi trebuit să acționeze astfel, nefiind în concordanţă cu ceea ce s-a stabilit la nivelul conducerii partidelor.

„Colegilor de la PNL nu. Am să îi reproşez doar candidatului lor la Primăria Capitalei care, în loc să prezinte un program pentru Capitală şi să comunice în sens critic faţă de neajunsurile şi neîmplinirile actualului primar, de dimineaţa până seara el avea o problemă doar cu mine, care eram colega lui din coaliţie şi nu acest lucru se stabilise la nivelul preşedinţilor. Dar în viaţă totul se decontează. Nu cred că rămân lucrurile aşa”, a declarat Gabriela Firea, duminică seara, la sediul PSD, potrivit News.ro.

Firea a mai adăugat că „în viaţă totul se decontează” şi că nu crede că această situație va rămâne nerezolvată. Întrebată dacă un loc la alegerile europarlamentare ar fi un premiu de consolare, aceasta a răspuns că ar fi o onoare şi că, dacă va obţine un mandat de eurodeputat, va continua să lupte pentru atragerea de fonduri europene pentru Bucureşti.

Referitor la necesitatea analizării acestei situaţii în cadrul coaliţiei, Firea a afirmat: „Cu siguranţă va trebui realizată şi o analiză în cadrul coaliţiei”.

În concluzie, Gabriela Firea şi-a exprimat dezacordul faţă de atitudinea colegului său din coaliţie, Sebastian Burduja, subliniind că, în loc să se concentreze pe problemele Bucureștiului, acesta a ales să își îndrepte criticile exclusiv către ea. Firea a mai specificat că o astfel de abordare nu este în spiritul colaborării stabilite la nivelul conducerii partidelor. Ea a mai subliniat că o analiză a situaţiei va trebui realizată în cadrul coaliţiei pentru a rezolva tensiunile existente.