FCSB este singura echipă care nu a reușit să marcheze nici un gol în poarta celor de la Academia Clinceni, aceștia din urmă încasând cel puțin un gol la fiecare deplasare din acest sezon.

Florinel Coman, atacantul FCSB s-a declarat dezamăgit de prestația sa și a echipei sale în acest meci. „Perla” lui Becali a dezamăgit pe toată lumea, în minutul 79 fiind schimbat cu Adi Popa.

„Am intrat în joc foarte … nu știu. Nu ne-am creat nicio ocazie, parcă nu ne-am înțeles. Un meci foarte slab din toate punctele de vedere făcut de noi. Și la Voluntari am câștigat foarte greu, cât despre acest meci nu ne-am creat nicio ocazie. Noi atacanții nu șutăm la poartă, nu vedem poarta… ca și cu CFR. Nu știu ce să spun. E cea mai mare problemă a noastră, ne încurcăm cu echipele mici.

Nu am legat două pase, nu am intrat în combinații, un meci foarte slab. O să vorbim între noi ca să ne trezim că așa facem în fiecare an, pierdem puncte cu echipele mici. Vom vedea ce va fi, trebuie să ne antrenăm mai bine, să rămânem la antrenament și să mai exersăm, noi atacanții. O să fie un meci frumos cu Dinamo, cum au fost toate derby-urile de până acum.

Am ieșit, i-am salutat și am venit să fac dus ca să nu rămân ud pentru că eram doar în tricou.
Noi îi așteptăm pe fani la stadion, va veni o galerie foarte mare cu mulți oameni așa că vom juca pentru ei. Altfel e să joci cu stadionul gol și altfel când vezi atâția oameni în tribună. Sper să câștigăm cu Dinamo, nu contează dacă dau gol. Nu sunt cel mai bun jucător al FCSB-ului. Am un sezon foarte bun, dar suntem 11 pe teren și nu putem unul fără altul. Am făcut un joc foarte slab, cred că e cel mai prost meci al meu din acest campionat. Voi da totul următorul meci că să îmi revin”, a declarat Florinel Coman la finalul meciului.