Firma Kensington Communication, care a fost remunerată de Partidul Național Liberal (PNL) pentru o campanie pe platforma TikTok, a răspuns dezvăluirilor făcute de site-ul de investigații Snoop. Potrivit Snoop, această campanie ar fi promovat, de fapt, imaginea lui Călin Georgescu.
Kensington Communication susține că a realizat, în realitate, „campanii de conștientizare”. Reprezentanții firmei explică faptul că toate cerințele trimise către agenția FameUp au fost destinate unei campanii împotriva extremismului și pentru promovarea valorilor euroatlantice. Aceștia menționează că platforma TikTok este un loc unde creatorii de conținut pot fi plătiți pentru a distribui diverse mesaje.
Firma a declarat că, în eventualitatea în care campania ar fi fost „clonată sau deturnată” în favoarea unui alt candidat, solicită autorităților competente să investigheze și să ia măsurile necesare. Mai mult, Kensington Communication a subliniat că nu a realizat și nu i s-a cerut realizarea vreunei campanii pentru Călin Georgescu.
De asemenea, compania a specificat că nu au avut vreo interacțiune directă cu influencerii de pe platforma TikTok, subliniind că hashtagul propus a fost #echilibrusiseriozitate, și nu #echilibrusiverticalitate.
Conform investigației Snoop, ANAF a descoperit că fondurile utilizate pentru una dintre campaniile pe TikTok, indicate de CSAT ca promovându-l pe Călin Georgescu, provin de la PNL. Campania în discuție, „Echilibru și Verticalitate”, este menționată și în documentele desecretizate de CSAT, aceste materiale subliniind că a fost creată în beneficiul lui Călin Georgescu. Această campanie este asemuită campaniei „frate pentru frate” desfășurată de Rusia în Ucraina.