Atunci când a început să scrie scenariul pentru „Barbie”, Greta Gerwig nici nu își imagina ce va produce în întreaga lume. După criza de culoare roz pe care producția și-a asumat-o, nebunia Barbie a ajuns într-un domeniu greu de imaginat. Și anume, în cel al caselor de pompe funebre.
Barbie este una dintre cele mai cunoscute păpuși din lume. Lansată în anul 1956 de către cei de la Mattle, aceasta a fost pe val ani la rând. Păpușa a îmbrăcat diverse ipostaze, de la Barbie medic, la avocat și chiar inginer. Anul acesta, a fost lansată Barbie cu sindromul Down, pentru a-i face pe cei cu nevoi speciale să se simtă confortabili.
Înainte ca filmul să apară în cinematografe, echipa de marketing și-a făcut treaba ca la carte. Totul a fost roz, iar marile branduri au fost de acord să se asocieze cu imaginea Barbie. Dacă în ceea ce le privește pe unele a fost de așteptat, unele au fost de-a dreptul uimitoare.
„Ca să te poți odihni ca Barbie”
Este și cazul unui case de pompe care a început să comercializeze sicrie de un roz aprins. Prima dată, cei care le-au văzut au crezut că este o glumă nesărată. Dar, se pare că totul este cât se poate de real, iar cei care le produc au reușit să vândă câteva exemplare.
Momentan, sicriele inspirate de Barbie sunt disponibile doar în Mexic, Salvador și America Latină. Ceea ce este și mai surprinzător este faptul că au început să se comercializeze încă de anul trecut. Semn că nu Barbie a fost cea care a dat startul afacerii.
Casa de pompe funebre Olivares are și un slogan amuzant pentru a-și promova produse. Și anume, „Barbie House”: „Ca să te poți odihni ca Barbie”. Momentan, nimeni nu știe cât costă un astfel de sicriu roz, iar pe unii îi sperie această idee.