Liderii companiei Facebook consideră ca dacă platformele sunt mai prietenoase pentru afaceri vor genera venituri proaspete din anunțuri. Chiar dacă creșterea numărului de utilizatorilor este în scădere.

Reclamă

Se pregătește lansarea serviciului Shops

Magazinele  vor permite întreprinderilor să înființeze un singur magazin online accesibil atât prin Facebook cât și pe Instagram. O caracteristică de check-out va permite achizițiile în aplicație. În timp ce o funcție de mesagerie mai integrată va permite clienților să discute cu întreprinderile prin WhatsApp, Messenger sau Instagram Direct.

Magazinele vor apărea pe paginile de afaceri, profilurile Instagram și prin anunțuri vizate. Compania a folosit deja o abordare fără taxe în  Marketplace pentru reclame personale. Modificarea le va permite  cumpărătorilor să achiziționeze produsele fără a fi  direcționați pe site-ul companiei pentru a finaliza tranzacția.

„Este mai mare decât de obicei doar pentru că vrem să ne asigurăm că ne deplasăm rapid pentru a pune aceste instrumente în mâinile a cât mai multor companii, oriunde s-ar afla, mari sau mici, pentru a le ajuta să supraviețuiască în acest timp”, a spus Layla Amjadi, Facebook.

Magazinele o experiență perfectă pentru cumpărător

Funcția de cumpărături va apărea în cele din urmă și pe WhatsApp și pe celelalte aplicații de mesagerie ale companiei și se va integra cu fluxurile live.

Pentru utilizatorul obișnuit de Facebook, „aceasta va fi o experiență cu adevărat perfectă”, a spus Amjadi.

Dezvoltarea face parte dintr-o gamă mai largă de modificări planificate pentru cumpărarea de produse.

Anthony Ha, redactor principal pe site-ul de știri tehnologice TechCrunch, a declarat că situația actuală ar fi putut funcționa de fapt în favoarea Facebook.

„La urma urmei, dacă magazinul tău preferat și-a schimbat orele sau a trecut la livrarea online, aproape sigur a postat despre asta pe Facebook sau Instagram”, a spus el. „Deci, are sens ca Facebook să facă procesul de achiziție cât mai ușor posibil. Din perspectivă de afaceri, obiectivul evident este de a obține mai multă publicitate”, a afirmat acesta.