„Imperiul Leilor” dă startul la un nou sezon, însă cu un juriu diferit față de primele două sezoane

În sezonul 3 al emisiunii ”Imperiul Leilor” îi vom avea ca inversitori pe : Dan Șucu, dr. Wargha Enayati, Cristina Bâtlan, Sebastian Dobrincu și Dragoș Petrescu. Din păcate Mohammad Murad şi Bogdan Micu au ales să părăsească emisiunea. Însă, în locul lor vor veni alți doi oameni de afaceri : Doctuorul Wargha Enayati, fondatorul Rețelei Private Regina Maria; şi „cel mai tânăr milionar din Silicon Valley” Sebastian Dobrincu.

Cine sunt cei cinci investitori

Imperiul Leilor

Dr. Wargha Enayati este fondatorul Reţelei Private Regina Maria şi al Enayati Medical City, primul oraş medical din România. De 25 de ani este antreprenor în domeniul medical.

Sebastian Dobrincu este cel mai tânăr investitor dintre cei 5 jurați. Tânărul este considerat cel mai tânăr milionar din Silicon Valley. La doar 11 ani a intrat în lumea software-ului, iar acum este fondatorul Storyheap. Platforma lui Sebastian Dobrincu a devenit lider pe piaţa de digital marketing, având  în portofoliu clienţi precum Hulu, Tumblr, Selena Gomez, Universal Music și Shake Shack. Potrivit Forbes, Sebastian Dobrincu este unul dintre tinerii de succes sub 30 de ani.

Dan Șucu nu mai are nevoie de nicio prezentare. A intrat în lumea businessului în 1990, având doar 1.000 de dolar.A construit un adevărat imperiu al mobilei. Grupul Mobexpert, care înglobează 8 fabrici, 26 de hypermarketuri și magazine de mobilă, atât la nivel național, cât și internațional.

Cristina Bâtlan a fondat în urmă cu mai bine de două decenii compania Musette. Printre cele mai de succes femei din România, Cristina Bâtlan a intrat în lumea afacerilor la doar 19 ani. Iar pantofii și gențile Musette se găsesc acum în toate colțurile lumii, din Statele Unite ale Americii până în Israel.

Dragoș Petrescu este un investitor greu de convins. Fondatorul lanțului City Grill, este unul dintre cei mai importanţi investitori de pe pia­ţa restaurantelor din Ro­mâ­nia. A preluat pa­che­te mino­ri­tare în do­uă afaceri din do­me­niul restauran­te­lor. Mai exact pachete din cadrul Maison des Crepes şi din Auber­gine. Investiţia totală este de 1 milion de euro.