Potrivit unui video cu comentariile făcute luni de Elon Musk, firma nu va relansa serviciul său de verificare premium, Twitter Blue.

Lunea trecută, Musk a declarat că abonamentul lunar Blue, în valoare de 8 dolari, va fi din nou disponibil pe 29 noiembrie. Dar el a recunoscut încă de la acel moment că data de debut era incertă.

Musk a introdus rapid opțiunea ca utilizatorii să cumpere o bifă albastră prin Twitter Blue, după ce a preluat rapid controlul Twitter.

Lansarea condusă de Musk a dus rapid la o imitare galopantă a conturilor de profil înalt, inclusiv a celor ale agenților de publicitate ai Twitter, în ciuda avertismentelor interne ale personalului de încredere și siguranță al companiei.

 După doar două zile, verificarea plătită a fost întreruptă

Deoarece Twitter Blue nu confirmă că un utilizator este cine spune că este, nu este clar cum intenționează Musk să blocheze conturile care se dau drept alte conturi cu bifă albastru. De când Musk a preluat conducerea, Twitter a adăugat și eliminat în mod misterios mărci de verificare separate, gri, de pe conturi importante.

Sursa: Social media

Aceasta este probabil o încercare a Twitter de a se diferenția de marca de control albastră, care s-a transformat într-o marfă pe care oricine o poate cumpăra.

Cu excepția cazului în care nu există un fel de barieră de plată care să crească drastic costul roboților și al trolilor, a afirmat el, „orice site de socializare, indiferent ce este, va fi vulnerabil în fața lor”.

Potrivit unei înregistrări a întâlnirii Musk a informat, de asemenea, personalul că Twitter a terminat cu concedierile și că va începe din nou să facă angajări.

Musk a recunoscut într-un tweet că firma a amânat implementarea Blue Verified până când va exista o „mare încredere” că a fost oprită uzurparea identității și că „probabil vom folosi verificări de culoare diferite pentru corporații decât pentru persoane fizice”.

Ca parte a eforturilor sale de a diversifica veniturile firmei din domeniul publicității, despre care a spus că a cunoscut un „declin uriaș” de când a preluat conducerea, Musk a făcut din Twitter Blue un obiectiv important în cadrul companiei.