Reclamă

Schimbări importante aduse în cadrul Twitter. Logo-ul platformei va fi doar o amintire pentru nostalgicii care folosesc rețeaua de comunicare. Asta pentru că Elon Musk, proprietarul Twitter, a surprins comunitatea online prin anunțul legat de schimbarea logo-ului platformei de socializare.  Afaceristul a fost destul de acid atunci când a făcut precizările de rigoare vizavi de transformarea Twitter.

Elon Musk schimbă logo-ul Twitter

Miliardarul a postat un mesaj pe Twitter în care detaliază planurile de viitor. Elon Musk a precizat că intenționează să se despartă de brandul Twitter, dar și de emblematica pasăre albastră.

Afaceristul a publicat mesajul duminică, specificând că noua siglă ar putea fi lansată astăzi.

Decizia acestuia a stârnit deja controverse în mediul online. Mai ales având în vedere faptul că aceasta vine la scurt timp după ce Musk a cumpărat Twitter. Tranzacția a avut loc în octombrie anul trecut și nu a fost privită cu ochi buni de toată lumea.

Logo-ul actual al Twitter, reprezentând o pasăre albastră a fost o emblemă protejată de foștii directori ai companiei. Nu este singurul gest a lui Elon Musk care i-a șocat pe internauți.

În aprilie, logo-ul Twitter a fost temporar înlocuit cu faimosul câine Shiba Inu. Acesta este asociat cu criptomoneda Dogecoin. Strategia a provocat o creștere semnificativă a valorii de piață a acestei criptomonede.

Pe lângă schimbarea logo-ului, Elon Musk a anunțat și o restricționare a numărului de tweet-uri pe zi pe care diverse conturi le pot citi pe platformă.

Această decizie a generat nemulțumirea utilizatorilor. Grav afectați de această situație sunt cei din sfera marketingului.

Măsura a contribuit la creșterea popularității serviciului rival Threads, deținut de Meta. La scurt timp, acesta a atras peste 100 de milioane de utilizatori.

Scandal cu foștii angajați ai companiei

Compania Twitter se află și în centrul unui scandal cu foștii angajați. Aceștia susțin că li se datorează indemnizații de cel puțin 500 de milioane de dolari. Toate survenite în urma concedierilor masive efectuate de Elon Musk pentru a reduce costurile.


Reclamă

Share.

Din anul 2018 am ocupat funcția de specialist comunicare și relații publice în cadrul Federației Patronatelor din Turismul Românesc, îmbinând astfel tainele comunicării cu legile riguroase și actele normative care vizează în mod direct sfera turismului/ospitalității. Lumea digitală mi-a captivat atenția, iar astfel am descoperit acest frumos drum al redactării articolelor media pentru publicațiile online aflate în continuă dezvoltare. Încă din anul 2020, în cadrul substantial.ro, am documentat, redactat și transmis cititorilor noștri informația clară cu maximă dedicare și responsabilitate.

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro