Nu mai este niciun secret faptul că Dorian Popa face bani din piatră seacă. Capitalul lui de imagine este unul uriaș, așa că speculează totul în favoarea lui. Marile brand-uri „se bat” pentru colaborări cu el, iar pe cele pe care le consideră potrivite, le adaugă în portofoliul său.
Dorian Popa este unul dintre cei mai de succes vloggeri de la noi din țară. Lansat, inițial, ca artist, acesta a demonstrat că poate oricând îmbina mai multe domenii. Muzica, actoria și online-ul au făcut echipă bună în cazul său și l-au dus pe cele mai înalte culmi. Deși banii nu au fost niciodată o problemă, Domnul Hâtz nu spune „nu” provocărilor.
Anul trecut, Dorian Popa a bătut palma cu unul dintre cele mai cunoscute lanțuri de shaorma din Capitală. Shaormeria Băneasa a introdus în meniul ei „shaorma Hâtz”, preparatul care a creat isterie în rândul fanilor. Lansarea a fost una cu mare fast, iar pofticioșii s-au călcat în picioare pentru a primi o shaorma gratis din partea lui Dorian.
Dorian Popa a fost taxat destul de dur
Acum, după luni bune în care a testat cât de bine merge afacerea cu Shaormeria Băneasa, vloggerul duce totul la un alt nivel. Acesta pregătește un videoclip special pentru noul lui business și, așa cum era de așteptat, este filmat în una dintre locațiile din București.
Artistul nu s-a putut abține și le-a arătat fanilor câteva secunde din noul lui videoclip. Au fost suficiente pentru a revolta internauții de pe TikTok. În filmarea respectivă, se poate observa cum angajații Shaormeriei Băneasa aruncă kilograme întregi de cartofi pe Dorian. Reacțiile au apărut imediat, majoritatea taxându-l pe Domnul Hâtz pentru risipă alimentară.
„Alți copii mor de foame”, „Oare știe ce este risipa?”, „Cartofii de pe jos îi vezi după în shaorma”, „Alții mor de foame, dar Dumnezeu nu doarme”, au fost doar câteva dintre replici.
@shaormeriabaneasa Coming soon ? #fy #punesos @dorianpopa ♬ sunet original – Shaormeria Băneasa