Dorian Popa a muncit atât de mult, până când numele lui a devenit un brand puternic. Cu orice s-ar asocia, puterea de convingere a vloggerului este una impresionantă. Mai nou, a făcut echipă cu lanțul de fast-food Shaormeria Băneasa, însă i-a scăpat un detaliu.
2022 a fost un an plin din toate punctele de vedere pentru Dorian Popa. Vloggerul a ajuns în stadiul de finalizare cu Hâtz Residence, dar nu s-a bazat doar pe asta. În paralel cu acest proiect de suflet, artistul a mai bifat și alte proiecte, toate de succes.
Unul dintre cele mai recente este cel al colaborării cu Shaormeria Băneasa. Dorian a bătut palma cu cei de la lanțul de fast-food și au creat rețeta succesului. Totul a luat naștere din dorința artistului de a aduce Shaormeria Băneasa și în cartierul său, Domnești. Până acolo este drum lung, așa că vloggerul se bucură de succes cu pași mici.
Dorian Popa a fost prins pe picior greșit
Cei de la Shaormeria Băneasa s-au bucurat foarte mult de această colaborare, mai ales că Dorian Popa are un capital de imagine uriaș. Oriunde apare imaginea vloggerului, totul se vinde ca pâinea caldă. De data asta, se pare că artistul nu prea a fost pus în valoare pe materialele promoționale ale shaormeriei.
Pe unul dintre bannerele disponibile în locațiile Shaormeriei Băneasa, Dorian Popa apare cu o manichiură extrem de neîngrijită. Acest lucru se întâmplă foarte rar în cazul lui Dorian, iar fanii știu că este obsedat de îngrijirea personală. Ei bine, de data asta, acest aspect i-a scăpat. Nu doar lui, ci și întregii echipe din spatele proiectului.
Cu sau fără manichiura făcută, shaorma Hâtz se bucură de un succes nebun. În ziua lansării, sute de fani s-au călcat în picioare pentru a gusta din rețeta secretă a lui Dorian. Și cum nimeni nu s-a plâns, înseamnă că „domnul Hâtz” chiar a dat lovitura.
@anna.endofstory Nu vreau sa fiu rea, dar…. ? #fyp #foryou #fy #viral #dorianpopa ♬ Oh No (Instrumental) – Kreepa