Candidatul Partidului Republican la alegerile prezidențiale din SUA, Donald Trump, a răbufnit pe rețelele sociale, declarând că „o urăște” pe cântăreața Taylor Swift. Această reacție a fost generată de declarațiile publice ale artistei în sprijinul candidaturii vicepreședintelui Kamala Harris la președinția Statelor Unite, din partea Partidului Democrat.

Trump a exprimat duminică dimineața pe platforma sa Truth Social un mesaj clar: „O URĂSC PE TAYLOR SWIFT!”. Această afirmație vine în contextul în care Swift și-a făcut publică alegerea de a vota pentru Kamala Harris în alegerile prezidențiale din 2024. „Voi vota pentru Kamala Harris și Tim Walz”, a afirmat artista pe Instagram, justificându-și poziția prin faptul că Harris luptă pentru drepturi și cauze pe care ea le consideră esențiale.

În postarea sa, Swift a menționat: „Votez pentru @kamalaharris pentru că ea luptă pentru drepturile și cauzele care cred că au nevoie de un războinic care să le susțină. Cred că este un lider cu mână sigură și talentată și cred că putem realiza mult mai multe în această țară dacă suntem conduși de calm și nu de haos”. De asemenea, artista a subliniat aprecierile sale pentru Tim Walz, partenerul de campanie al Kamalei Harris, lăudându-i sprijinul pentru drepturile LGBTQ+ și altele.

În replică, Donald Trump a sugerat că artista ar putea plăti un preț pentru poziția ei politică. „Nu am fost un fan al lui Taylor Swift. A fost doar o chestiune de timp. Nu avea cum să îl susțină pe Biden… Dar este o persoană foarte liberală. Ea pare să susţină întotdeauna un democrat şi probabil că va plăti prețul pentru asta pe piaţă”, a declarat Trump în continuarea atacului său.

Tensiunile dintre Donald Trump și Taylor Swift reflectă diferențele profunde de viziune politică dintre cântăreața, cunoscută pentru pozițiile sale liberale, și candidatul republican, care urmărește încă o dată președinția Statelor Unite.