Reclamă

Dezvoltarea imobiliară intensă din București aduce un potențial semnificativ pentru transformarea capitalei României într-o atracție majoră pentru investitorii străini și brandurile de renume, cu beneficii substanțiale pentru economia locală. Unul dintre cele mai importante locuri care reflectă acest potențial este zona din jurul Ateneului Român, un reper emblematic al orașului.

„Bucureștiul are o cultură puternică, locuri istorice care atrag turiști. Există competiție, restaurante bune, locuri de distracție, care pot concura cu marile orașele occidentale”, a declarat Riad Abi Haidar, partener și CEO al diviziei de ospitalitate One United Properties.

În acest context, grupul Modrian urmează să dezvolte pe strada George Clemenceau un hotel de lux. Investitorii au încredere că acest proiect va deveni un punct de atracție pentru turiștii care aleg să viziteze Bucureștiul.

„Odată finalizat, va fi un loc superb în București, o destinație pentru turiști din toată lumea. Va crea locuri de muncă, trafic, va avea restaurante celebre, cum e Bonnie din Paris, unul dintre cele mai stilate restaurante din Paris. Va poziționa Bucureștiul ca o destinație la nivel internațional, pentru că un astfel de brand are clienți loiali în întreaga lume care urmăresc brandul oriunde în lume”, a adăugat Riad Abi Haidar.

Planurile de dezvoltare în jurul Ateneului Român evidențiază potențialul Bucureștiului de a se afirma pe scena internațională. Prin atragerea investitorilor străini și a unor branduri renumite, orașul poate culege beneficii economice importante și își poate întări statutul ca destinație turistică atractivă.


Reclamă

Share.
© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro