Reclamă

Primăriile din România demarează pregătirile pentru sărbătorile pascale cu evenimente grandioase și achiziții tematice, generând discuții privind utilizarea banilor publici. Primăria Craiova, sub conducerea Liei Olguța Vasilescu (PSD), plănuiește să țină un Târg de Paște între 19 aprilie și 12 mai, cu atracții variate precum roller coaster, autobuz supraetajat și spectacole, în Parcul Nicolae Romanescu. Tema aleasă pentru acest an, “Albă ca Zăpada și cei șapte pitici”, vizează o audiență largă, iar mai multe agenții de turism oferă excursii cu prețuri începând de la 180 de lei de persoană.

Pe de altă parte, Bucureștiul anulează Târgul de Paște al Capitalei, ediția cu numărul 12, având ca motivație “ajustările bugetare recente”, decizie influențată de voturile consilierilor PSD și PNL. Această măsură a stârnit dezamăgirea organizatorilor și a publicului care anticipa evenimentul.

În paralel, diverse primării din țară investesc sume considerabile în decorațiuni tematice de Paște, de la “Casuța Ou” până la instalații luminoase și statute de iepurași, cu costuri variind de la zeci la sute de mii de lei. De asemenea, sunt semnalate achiziții de pachete-cadou cu dulciuri pentru copii și felicitări de Paște, reflectând o practică răspândită în rândul autorităților locale în perioada sărbătorilor.

Cele mai vizate orașe, cum ar fi Craiova și Timișoara, demonstrează o amploare deosebită în planurile de sărbătoare, pe când alte localități, precum capitala, optează pentru un profil mai sobru sau anularea completă a evenimentelor, din cauza restricțiilor bugetare. Această diversitate în abordările sărbătorilor pascale ridică întrebări privind echilibrul dintre tradiție și responsabilitatea financiară în administrațiile locale.


Reclamă

Share.
© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro