Reclamă

Lider pe piața locală de comerț alimentar, retailerul german Lidl, în parteneriat cu peste 100 de producători locali, oferă pe rafturile sale din România, în proporție de 70-80%, produse provenite de la producători autohtoni, conform unui comunicat emis de companie.

Cu o prezență de cinci ani pe piața din țara noastră, Lidl și-a consolidat poziția prin dezvoltarea mărcilor proprii, precum Cien, W5, Pilos, care acoperă majoritatea categoriilor de produse din oferta sa. Ponderea mărcilor proprii la Lidl atinge 80% la aproape toate produsele.

„Modelul de business al Lidl este unic pe piaţa locală – peste 80% dintre produsele aflate pe rafturile magazinelor noastre sunt marcă proprie.”, au declarat reprezentanții companiei.

Astfel, produsele marcă proprie au câștigat încrederea consumatorilor, devenind branduri în sine, precum este cazul mărcilor Cămara Noastră – cu produse românești, Pilos, W5, lupilu – cu articole pentru copii sau Cien.

De menționat este și faptul că legumele, fructele și carnea de pui, de porc sau de vită din magazinele Lidl România provin, în mare parte, din producția locală. Astfel, aproximativ 90% din carnea proaspătă din magazinele Lidl provine de la furnizori din țara noastră. „Legumele şi fructele nu sunt însă singurele produse proaspete care provin din România.”, a dezvăluit retailerul german.

Lidl colaborează cu producători locali – ferme, crescători de păsări și animale, acoperind toate categoriile de produse comercializate cu mărci private și sortimentele disponibile în timpul săptămânilor tematice.

În ceea ce privește promoțiile, retailerul german a anunțat o serie de oferte începând cu 20 mai 2024, care includ feluri diverse de carne, produse lactate, salamuri și alte produse de panificație.


Reclamă

Share.
© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro