Cu ani în urmă, Denisa Tănase și sora ei, Raluca cunoșteau succesul pe marile scene ale României. Bambi era una dintre cele mai cunoscute trupe de la vremea respectivă. Anii au trecut, iar fetele, chiar dacă au mai cochetat cu muzica, nu au mai făcut-o la fel de activ ca odinioară. Raluca s-a orientat către alte proiecte TV, iar Denisa și-a lansat propria afacere.

Denisa Tănase, o antreprenoare de succes

Denisa Tănase a fost mereu o mare iubitoare de parfumuri. Vedeta a îmbinat utilul cu plăcutul și, astfel, a pus pe picioare un business prosper. Denisa a reușit să aducă la noi în țară note de parfum uimitoare și nu este de mirare că afacerea merge ca pe roate. Fosta membră Bambi a început cu pași mici, dar sigur, iar acum, brandul ei este cunoscut în toată țara.

My Geisha a început ca o pasiune, iar abia mai apoi a început să fie business generator de venituri. Denisa Tănase nu a visat niciodată că va ajunge atât de departe cu parfumurile ei. Produsele Denisei spun mereu o poveste și tocmai acesta este motivul pentru care publicul i-a devenit client fider.

Denisa Tănase și-a făcut planul de afaceri de un șervețel. „Prietenii îmi spuneau că nu am nicio șansă.”
Viva

Cum a început business-ul My Geisha?

Privind retrospectiv, Denisa Tănase își amintește mereu cu nostalgie de primii pași My Geisha. Sora Ralucăi nu și-a imaginat, vreodată, că o femeie fără studii de business poate da lovitura. Denisa a lucrat cu cei mai renumiți parfumieri ai lumii și așa a ajuns să construiască imaginea My Geisha.

Chiar dacă pandemia a pus lacătul pe multe afaceri locale, vedetei i-a mers mai bine ca niciodată. Denisa Tănase a deschis zeci de magazine în întreaga țară și nu se oprește din extindere.

”Dintr-o pasiune neconștientizată, în primă fază, drumuri multe în Dubai de unde veneam, de fiecare dată,  încărcată cu arome pentru mine și prietenii mei. Probabil aș fi rămas doar o consumatoare de arome dacă nu aș fi fost încurajată să fac mai mult de atât de către prietenul meu.

Într-un restaurant grecesc, mi-a schițat un fel de plan de business pe un servetel și m-a îndemnat să transform ideea de a lansa un parfum, în realitate. La polul opus, mai toți prietenii și cunoștințele îmi spuneau că nu am nici o sanșă într-un domeniu plin de branduri mari și, evident, am vrut să le arăt că greșesc.”, a declarat Denisa Tănase în podcast-ul lui Mihai Morar.