Denisa Filcea află, pe zi ce trece, că nu poate fi pe placul tuturor, oricât ar încerca.

De când s-a căsătorit cu Flick, Denisa a intrat în lumina reflectoarelor mai mult ca niciodată. Fosta „Miss România” a devenit vedetă și, odată cu acest statut, au venit și campaniile și propunerile din partea brandurilor. Din păcate, în acest peisaj intră și vorbele dure din partea internauților.

Denis Filcea este în culmea fericirii. Soția lui Flick are tot ce își poate dori o femeie la vârsta ei. Bruneta are o familie superbă, un soț care o idolatrizează, dar și o carieră de succes. Deși s-a retras din afacerile pe care le conducea înainte de pandemie, Denisa nu duce deloc lipsă de activitate.

Tot timpul pe care îl are, soția lui Flick i-l dedică Evei Maria. De aproape jumătate de an, Denisa a devenit mămică, iar viața ei s-a schimbat radical. Vedeta și-a stabilit prioritățile și, așa cum era de așteptat, fetița ei este pe primul loc. Totuși, bruneta încearcă să îmbine utilul cu plăcutul și, tocmai de asta nu a renunțat la activitatea de pe Instagram.

Așa cum era de așteptat, la fel ca în cazul tuturor influencerilor, Denisa Filcea face reclamă în online pentru brandurile care o contactează. Deși nu abuzează cu astfel de postări, fanii tot au fost nemulțumiți de conținutul pe care îl afișează vedeta. Ba mai mult, au acuzat-o că promovează produse pe care nici măcar nu le folosește.

Denisa Filcea a intrat, din nou, în vizorul fanilor. Ce gafă a făcut de data asta soția „Domnului Rimă”
Social media

Denise Filcea este foarte atentă la ceea ce promovează în spațiul online

Sătulă să mai fie în centrul unor astfel de discuții, soția lui Flick a pus mâna pe Instagram și le-a transmis tuturor un mesaj. Speră ea, unul destul de clar. Bruneta susține că nu a promovat niciodată ceva ce nu a folosit sau ceva în care nu crede. În plus, a ținut să sublinieze și faptul că are la activ mai multe campanii refuzate decât campanii acceptate.

„Văd și eu în mediul online că sunt persoane care promovează în fiecare zi altă cremă, sau alt șampon. Dar, cumva mă așteptam ca persoanele care mă urmăresc să vadă ăn atâta timp că sunt foarte constantă în promovările mele.

Niciodată nu am promovat ceva doar ca să-l promovez. Întodeauna aduc în fața voastră produsele oe care eu le folosesc și care consider că merită să fie promovate. Refuz mai multe colaborări decât accept. Tocmai pentru că testez produsele.”

Distribuie

27 de ani, absolventă a Facultății de Sociologie și a Facultății de Drept din cadrul Universității „Constantin Brâncuși” din Târgu-Jiu. Lucrează în presă de aproape 3 ani și este responsabilă de materialele publicate pe zutv.ro. Este pasionată de social media și nu îi este străin niciun tool de promovare online.