Aproape că nu este petrecăreț care să nu fi auzit de LOFT. De fiecare dată, odată cu deschiderea sezonului estival, celebrul club este cel care dă startul petrecerilor. Și cum orice extravaganță costă, anul acesta, pentru a fi în top, patronii au scos sume frumoase din buzunar.
Pepe Berciu și Ioan Biriș au dat lovitura în afaceri. Inspirați de modelul de peste Ocean, cei doi afaceriști au pus bazele unui club care a devenit emblematic în România. În fiecare vară, paginile de social media sunt asaltate cu poze de la LOFT și nici nu este de mirare. Clubul are standarde ridicate pe care patronii le mențin cu mulți bani investiți.
De cele mai multe ori, lumea vorbește despre costul unei băuturi sau a unei mese rezervate la LOFT. Nimeni nu se gândește la investițiile pe care le fac oamenii din spate, patronii și tot cei care se ocupă de organizarea unei petreceri grandioase. Anul acesta, mai mult ca niciodată, evenimentele de la LOFT au consumat sume cu multe zerouri. Despre asta, Pepe și Ioan au vorbit, pentru prima dată, în podcastul „La mijloc”.
LOFT se menține în topul preferințelor petrecăreților
Pandemia i-a făcut pe tineri să își dorească și mai mult să petreacă, iar asta s-a văzut în weekendul de 1 Mai pe litoralul românesc. Cluburile au fost pline până la refuz, iar notele de plată au fost de ordinul zecilor de mii de euro. Cei care au vrut să se răsfețe cu o masă la LOFT, au avut parte de cele mai bune condiții.
Anul acesta, după o lungă perioadă greu încercată de restricții, Pepe Berciu și Ioan Biriș au simțit cum business-ul lor de suflet prinde aripi. Pentru organizarea petrecerilor de 1 Mai de la LOFT, afaceriști au scos din conturi peste un milion de euro.
„La LOFT Susai vorbim de zeci de mii de euro. La Mamaia, peste 100.000 de euro pentru o singură petrecere”, a spus Ioan Biriș în podcastul lui Codin Maticiuc.
„Angrenați în organizarea 1 mai de anul acesta au fost 250 de oameni. Cu security, cu bucătari, ospătari, oameni implicați tehnic, artiști. Pentru două zile de distracție se muncește cu 3 luni înainte. Anul ăsta a costat vreo două milioane. (…) Roaba nu costă, cântecul costă”, a completat partenerul lui de afaceri.