Reclamă

Dacă sunteți unul dintre cei care au renunțat la cablul sau antena de satelit în ultimii ani, există șanse mari să fi luat un abonament Netflix pentru a vă repara televizorul și filmul.

Începând cu 2021, s-a clasat drept cel mai popular serviciu de streaming din lume. Cu aproximativ 222 de milioane de abonați la nivel global. Dar, pe măsură ce piața de vizionare la cerere devine mai aglomerată, Netflix este în sfârșit forțat să se adapteze, făcând unele schimbări majore în ofertele sale. Citiți mai departe pentru a vedea cum sesiunile dvs. de binge-watching ar putea fi în curând diferite.

1.Netflix a lovit recent câteva piedici

Dacă utilizați Netflix, pregătiți-vă pentru aceste schimbări majore. Anunțul a fost surprinzător
Pixabay

De ani de zile, s-a părut că aproape toate știrile erau vești bune pentru Netflix. De la numărul de membri în creștere vertiginos cauzat de pandemia de COVID-19 până la grămada în creștere de premii majore de la Hollywood pentru conținutul său original. Dar în 2022, compania s-a împiedicat să țină pasul. Cu creșterea sa odinioară impresionantă în fața concurenței crescute pe piața de streaming.

În aprilie, Netflix a anunțat că a pierdut 200.000 de abonați în primul trimestru al anului. Marcând pentru prima dată ce s-a întâmplat într-un deceniu. Și a spus că se așteaptă să piardă încă două milioane în următorul trimestru, a raportat CNN. Inițial, compania estimase că va adăuga 2,5 milioane de noi abonați în acea perioadă. Ca urmare a știrilor devastatoare de performanță, stocul platformei de streaming a scăzut cu 35% și a devalorizat compania cu aproximativ 50 de miliarde de dolari.

2.Schimbări majore în platforma de streaming

Dar Netflix nu acceptă știrile despre schimbarea bazei sale de abonați. Într-un memoriu al companiei trimis angajaților, directorii companiei au spus că intenționează să aducă reclame la serviciul de streaming cu adăugarea unui nivel de abonament susținut de reclame, a raportat pentru prima dată The New York Times. Nota precizează că compania își propune să ofere noua opțiune de vizionare până în ultimul trimestru din acest an.

Știrile despre noul nivel vin la aproape o lună după ce CEO-ul Netflix, Reed Hastings, a anunțat – compania explorează ideea de a rupe politica sa de lungă durată de a ține reclamele în afara conținutului platformei de streaming. Inițial, executivul a stabilit un calendar de „în următorul an sau doi”. Pentru a aduce în sfârșit reclame la serviciu.

„Cei care au urmat Netflix știu că am fost împotriva complexității reclamei.  Și un mare fan al simplității abonamentului. Dar, oricât de mult sunt un fan al acesteia, sunt un mare fan al alegerii consumatorilor.”, Hastings a spus în timpul apelului companiei după obținerea veniturilor din aprilie. „Și permiterea consumatorilor cărora le place să aibă un preț mai mic. Și toleranți la publicitate să obțină ceea ce își doresc are foarte mult sens”.

3.Modul în care accesați Netflix s-ar putea schimba până la sfârșitul anului

Pe lângă adăugarea unei noi opțiuni pentru abonați, nota a subliniat o altă schimbare majoră planificată de companie. Netflix spune că va începe, de asemenea, să reprime partajarea parolelor între utilizatorii săi atunci când va lansa noul nivel acceptat de reclame, conform The Times. Vestea vine după ce compania a anunțat că testează utilizarea unei taxe de 3 USD pentru abonații din Costa Rica, Peru și Chile, pentru a permite altor gospodării accesul la serviciul de streaming.

„Deci, dacă ai o soră, să zicem, asta înseamnă să locuiești într-un alt oraș. Vrei să împărtășești Netflix cu ea, este grozav.”, a spus directorul de operațiuni Netflix, Greg Peters, în legătură cu veniturile companiei în martie. „Nu încercăm să închidem această partajare. Dar vă vom cere să plătiți puțin mai mult pentru a putea împărtăși cu ea”.

4.Alte servicii majore de streaming au introdus niveluri de abonament similare

Netflix este departe de a fi singura companie care își amestecă ofertele pentru abonați sau care se amestecă în reclame. Luna trecută, Hastings a subliniat că strategia funcționează pentru Hulu. Disney o face. HBO a făcut-o.

El a adăugat, de asemenea, că noua opțiune „ar fi un nivel de plan.” Cum este la Hulu. Așa că, dacă tot doriți opțiunea fără reclame, veți putea să o aveți în calitate de consumator. Și dacă preferați să plătiți un preț mai mic și sunteți tolerant la reclame, o să vi se ofere și noi servicii.


Reclamă

Share.

Alexandra Neacșu, are 24 de ani și e absolventă a Facultății de Artă Geo Saizescu. Îi plac foarte mult filmele sci-fi, cărțile horror și adoră să gătească. În prezent cochetează și cu arta și este membră fondatoare a „Teatrului Nou”.

© 2024 Editura Substantial SRL – substantial.ro