De-a lungul timpului, rețelele de socializare au devenit cel mai utilizat mod de comunicare. Pentru mulți dintre posesorii de dispozitive inteligente din întreaga lume, navigarea pe internet a devenit un stil de viață. Printre cele mai frecvente moduri de comunicare online este Instagram, platformă dezvoltată de Facebook, care funcționează după același principiu.
Aplicația permite userilor să posteze fotografii și videoclipuri ori să transmită mesaje scrise persoanelor din lista de prieteni. În prezent, este una dintre cele mai utilizate și mai populare rețele, cu o acoperire la nivel global de aproximativ 1,28 miliarde de utilizatori în fiecare lună. În cazul în care ești content creator sau un brand, poți profita de acest fapt pentru a-ți crește contul de Instagram.
Cum se utilizează Instagram Reels
Aceasta este o funcție nouă, într-o oarecare măsură. A fost lansată în vara anului 2020. Datorită Reels, platforma americană speră să atragă tot mai mulți creatori de conținut pe noua funcție, care este în competiție cu TikTok.
Reels permite utilizatorilor să înregistreze pe conturile personale ori pe anumite pagini videoclipuri de scurtă durată. Acestea pot avea până la 15 secunde. În plus, aceștia pot adăuga și muzică, dar și o serie de filtre și efecte peste filmulețele pe care le creează. Foarte important de reținut este faptul că primul Instagram Reels pe care îl vei posta, va beneficia de expunere semnificativă. Tocmai pentru a te convinge să continui să creezi și să postezi.
Ce trebuie să faci ca să îți crești contul
Există câțiva pași pe care trebuie să îi urmezi. Scopul acestor platforme este acela de a reține atenția utilizatorilor și de a-i menține în aplicație cât mai mult timp posibil. Astfel, dacă tu îi ajuți să facă acest lucru, postând frecvent conținut nou, vor împinge ceea ce creezi la din ce în ce mai mulți urmăritori.
Este important să interacționezi cu urmăritorii tăi. Când îți exprimi opiniile, poți să le spui acestora să dea „double tap”, dacă sunt de acord cu ceea ce spui. Deoarece un Reels durează cel mult 15 secunde, încearcă să creezi un film de calitate. Deși s-a constatat că oamenilor le place mai degrabă să vizioneze conținut video scurt decât să citească diverse postări.
Folosește des hashtag-uri relevante și eficiente. Documentează-te ce hashtag-uri ai putea folosi. Pentru inspirație, poți verifica ce folosesc și alți creatori populari pe nișa ta de conținut. Un alt pont de care să ții cont este să fii permanent la curent cu tendințele care apar. Totuși, trebuie să ai grijă să le adaptezi pentru nișa ta de conținut.