Baza optimizării în clasamentul motoarelor de căutare este studiul cuvintelor cheie sau al interogărilor de căutare care aduc utilizatorii pe site.

Înainte de a utiliza acest instrument, este important să înțelegi cine este publicul țintă și ce caută. Cel mai bun mod de a determina cine este clientul tău ideal, este să-l întrebi. Utilizează site-uri precum Wikipedia și Grupuri Facebook pentru a afla cuvintele cheie și expresiile folosite de publicul tău. Cu cât petreci mai mult timp învățând această strategie, cu atât vei obține rezultate mai bune și pe termen lung în motoarele de căutare.

Pentru a demonstra relevanța unei resurse pentru motoarele de căutare, este necesar să folosești diverse surse. Link-urile către resurse de încredere arată că site-ul tău este de înaltă calitate.

Optimizează conținutul pentru cuvinte cheie relevante

Optimizarea de înaltă calitate a site-ului pentru motoarele de căutare ajută la promovarea acestuia. Elementul său principal este formarea competentă a nucleului semantic. În optimizare SEO, cuvintele cheie sunt esențiale. Prin urmare, vom acorda o atenție deosebită modului de selectare a acestora. Cuvintele cheie descriu pe scurt conținutul și tema paginii web. Prin urmare, îndeplinesc funcții foarte importante:

  • În meta tag-uri  – transmit   conținutul paginii și solicitările în motoarele de căutare;
  • În text – fac articolele relevante pentru interogările vizitatorilor. Acest lucru ajută site-ul să crească în rezultatele căutării și să crească traficul;
  • În semantică – selectează publicul țintă, îl distribuie pe segmente, etc.

Cuvintele cheie sunt selectate pe baza interogărilor de căutare ale utilizatorilor, conform cărora resursa va fi promovată în partea de sus a rezultatelor căutării. Calitatea semanticii determină cât de reușită  va fi promovarea SEO.

Numărul de cuvinte cheie din articolele care au trecut prin procesul de optimizare SEO nu trebuie să depășească 3-7% din total, dacă nu sunt luate în considerare titlurile. Când volumul depășește indicatorul specificat, motoarele de căutare consideră că textul este spam. Dacă este mai puțin, textul poate fi ignorat de motoarele de căutare.

Cuvintele cheie trebuie incluse de cel puțin 1-2 ori în introducerea directă în text. Este de dorit să folosești expresia cheie în primele 100 de cuvinte. Expresiile trebuie distribuite uniform pe tot parcursul textului. Cuvântul cheie trebuie să fie prezent în antetul H1. Cuvintele cheie trebuie introduse în  metaetichetele Titlu,  Descriere. Cuvintele cheie sunt în centrul promovării SEO. Selecția și utilizarea corectă a cuvintelor ajută la crearea conținutului relevant, la creșterea poziției resursei în rezultatele căutării organice, la atragerea traficului vizat și la creșterea profiturilor.

Construiește backlinkuri relevante și de calitate către site-ul tău

Optimizarea externă reprezintă demersurile care se rezumă la construirea și creșterea masei de linkuri prin obținerea de backlinkuri către site. Cu cât sunt mai multe backlink-uri de înaltă calitate, cu atât site-ul devine mai autorizat în motoarele de căutare și a utilizatorilor. Nu toate backlink-urile garantează o creștere a autorității, ci doar backlink-urile de calitate care conduc de la domenii relevante și de încredere cu o rată scăzută de spam.