Fără doar și poate, Anastasia Soare este una dintre cele mai de succes românce. Aceasta este cunoscută la nivel mondial datorită talentului ei în ale makeup-ului și nu numai. Din fericire, Anastasia nu trebuie să își facă griji cu privire la imperiul ei. Norvina, fiica ei, vine tare din urmă și pare că îi calcă pe urme.

Au trecut mai bine de trei decenii de când Anastasia Soare a plecat din România. Fără să știe engleză, aceasta și-a luat inima-n dinți și a țintit direct către Statele Unite ale Amercii. Mulți ar spune că a fost vorba de noroc, dar Anastasia a muncit mult pentru tot ce are acum. Și, aceleiași principii i le-a insuflat și fiicei sale, Norvina.

Anastasia a dat lovitura peste hotare datorită tehnicii sale de pensat. Multe vedete s-au lăsat convinse de ceea ce face, iar portofoliul de clienți crește de la o zi la alta. „Regina sprâncenelor”, așa cum este cunoscută în toată lumea, are cliente precum Jennifer Lopez sau Oprah Winfrey.

Citește și:

Descoperă importanța și protecția mărcii înregistrate

Cum Scădem Rapid Colesterolul – Cel Mai Mare Dusman al Sănătății Românului

Bana Vanga, previziuni sumbre pentru 2024! Dezastrele cu care ne-am putea confrunta în noul an

Cu ce se ocupă Norvina, fiica Anastasiei Soare. Tânăra va moșteni întregul imperiu al mamei sale social media

Norvina este președintele salonului Anastasia Beverly Hills

Românca este la un pas de a deveni miliardară, dar asta nu se datorează doar salonului și pensatului. De ani buni, aceasta a dezvoltat și o linie de makeup care a cucerit toate iubitoarele de frumos. Tot de makeup este atrasă și fiica ei, Norvina, care a colaborat de multe ori cu mama ei faimoasă.

Claudia, pe numele ei real, are 35 de ani și deja este angajată la firma mamei sale. Norvina va prelua frâiele afacerii, iar Anastasia are toată încrederea în ea. Este lesne de înțeles și de ce, având în vedere că a fost instruită chiar de ea.

Deși nu duce lipsă de nimic, Norvina a început de jos în compania mamei sale. Mai întâi, a fost recepționeră, apoi a lucrat la departamentul de marketing.