Cristina Ștefania este una dintre cele mai îndrăgite prezențe din online. Iubita lui Speak a ajuns să aibă un capital de imagine uriaș, iar asta i se datoreaza pe deplin. Ștefania a muncit din greu ca să ajungă unde este astăzi și, privind retrospectiv, poate spune că a meritat. Influencera reușește să își îndeplinească cele mai mari dorințe, iar asta spune despre ea că este o persoană ambițioasă și determinată.
Cristina Ștefania a scăpat de lămâia de pe parbriz
Cristina Ștefania are toate motivele de sărbătoare. Iubita lui Speak a împlinit un an de când este șofer cu acte-n regulă și a scăpat de semnele de începător. Imediat cum s-a întors din Asia Express, Șoarecul, așa cum o alintă Speak, a știut ce vrea să facă. Cristina s-a înarmat cu multă răbdare și s-a înscris la școala de șoferi. Ștefania nu a vorbit deloc despre asta până când nu s-a văzut cu permisul în mână, iar fanii au apreciat foarte mult această mișcare.
Imediat după ce a luat permisul, Cristina Ștefania început să conducă cu Speak în dreapta. La scurt timp după, aceasta și-a luat prima ei mașină din banii proprii de care este foarte mândră. Acum că este șofer cu experiență, Cristina a vrut să împărtășească și cu fanii de pe Instagram aceste emoții.
”1 AN ❤️?AM ÎMPLINIT 1 AN DE CÂND AM LUAT PERMISUL!❤️??❤️? azi am realizat că am 1 an și 4 zile de când am primit permisul mult dorit ❤️❤️ hihi sunt tare fericită❤️ am scăpat de lămâițe??”, a scris Cristina Ștefania pe Instagram.
Iubita lui Speak a ajuns în Times Square
După muncă și răsplată. Speak și Ștefania au muncit din greu la proiectele pe care le-au avut anul acesta, așa că în vară au plecat în vacanță. Cei doi au ales ca destinație America și nu au uitat nici de fanii lor. Cristina Ștefania și Speak au postat constant pe rețelele sociale și au făcut și vloguri pentru cei de acasă.
În America, Cristina a avut parte de cea mai mare supriză. Speak împreună cu echipa lor au proiectat pe celebrele ecrane publicitare din Times Square o imagine cu Cristina Ștefania. Și nu a fost orice imagine. Stefas, brandul pe care îl deține Cristina Ștefania a apărut timp de câteva secunde pe unul dintre cele mai tranzitate locuri din America.