Cu aceste noi lansări, Disney + a depășit 50 de milioane de abonamente plătite la nivel global,iar 8 milioane de abonați sunt numai din India.

Reclamă

Disney a spus că lansarea din India – care a fost realizată împreună cu serviciul Hotstar pe care l-a achiziționat odată cu cumpărarea activelor Fox – lansare ce i-a adus aproximativ opt milioane de abonați Disney +.

Reclamă

„Suntem cu adevărat recunoscători că Disney + rezonează cu milioane de oameni de pe tot globul și credem că acest lucru este bun pentru expansiunea noastră care va continua în Europa de Vest și în Japonia și în toată America Latină până la sfârșitul acestui an”, a spus Kevin Mayer, președintele Walt Disney, într-un comunicat, potrivit hollywoodreporter.com

„Poveștile grozave inspiră și sunt ascultate, iar noi avem norocul de a putea oferi o gamă vastă de divertisment, care să aducă bucurie și optimism pe Disney +”.

Odată cu atingerea celor 50 de milioane abonați, Disney + a depășit serviciul de streaming a celor de la Hulu, care are peste 30 de milioane de abonați. Însă mai are mult până la depășirea gigantului de streaming Netflix care are 167 de milioane de abonați

Totuși, creșterea celor de la Disney + a fost rapidă; și aproape s-a dublat de la ultima dezvaluire a numărului de abonamente, de la începutul lunii februarie. Iar serviciul a adunat deja o audiență care este aproape o treime din dimensiunea Netflix, care a început a apărut pe piața cu mai mult de un deceniu în urmă.

Disney nu a spus dacă o parte a acestei creșteri a avut loc din cauza pandemiei de coronavirus, care i-a forțat pe oameni să rămână în case și astfel au avut mai mult timp pentru streaming.

Însă Disney Plus, a avut 10 milioane de abonări în primele 24 de ore, atunci când a fost lansat în SUA. Mai ales că oferă o mulțime de programare, de la seriale originale precum The Mandalorian la emisiuni TV clasice precum The Simpsons până la filme de la Marvel, Pixar și Lucasfilm.

În România, Disney+ ar putea fi lansat în prima jumătate a anului 2021.